// جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

بتا بخش چندنفره بازی Mass Effect: Andromeda لغو شد

بایوور تایید کرد که بتا بخش چندنفره بازی Mass Effect: Andromeda لغو شده است.

استودیو بایوور امروز به صورت رسمی اعلام کرد که بتای بخش چندنفره بازی Mass Effect: Andromeda لغو شده است. با این حال کسانی که در رویداد PAX East شرکت کنند باز هم می‌توانند تجربه کوتاهی از این بخش داشته باشند. بایوور در طی یک پست اعلام کرد:  

ما از تمامی افرادی که برای انجام بتا بخش چندنفره بازی Mass Effect: Andromeda نام نویسی کردند تشکر می‌کنیم. به زودی شما را در آندرومدا [کهکشانی که اتفاقات بازی در آن جریان دارد] خواهیم دید. 

با این حال بایوور خبر خوشحال کننده‌ای را به طرفداران بی شمار بازی داده است. طبق اعلام این استودیو در جریان PAX East (از ۲۰ تا ۲۲ اسفند) نمایش جدیدی از گیم پلی بازی منتشر خواهد شد. بایوور برای اولین بار در نوامبر سال گذشته بود که به طور رسمی اعلام کرد مس افکت آندرومدا دارای بخش چندنفره خواهد بود و گیمران می‌توانند با ثبت نام به بتا آن دسترسی داشته باشند. 

در جدیدترین اخبار بازی، بایوور ضمن تایید انتشار پچ بروزرسانی روز اول برای بازی Mass Effect: Andromeda از حجم فایل این بازی نیز رونمایی کرد. پی سی گیمران نیز می‌توانند نگاهی به سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Mass Effect: Andromeda بیاندازند. از طرفی استودیو بایوور (BioWare) اعلام کرد ناتالی دورمر (Natalie Dormer)، بازیگر سریال Game Of Thrones به تیم صداپیشگان این اثر پیوسته است. همچنین ویدیوی جدیدی با محوریت سلاح‌ها، مبارزات و مهارت‌ها منتشر شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده