نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

تاریخ برگزاری مسابقات Dota International Championships سال 2017 اعلام شد

ولو، تاریخ مسابقات Dota International Championships سال ۲۰۱۷ و قیمت بلیط‌های این مسابقات را اعلام کرد.

Valve، امروز به صورت رسمی تاریخ آغاز مسابقات Dota International Championships سال 2017 را که هفتمین دوره این مسابقات است، اعلام کرد. این مسابقات که به اختصار آن را TI7 می‌نامند، از تاریخ ۷ تا ۱۲ آگوست (۱۶ تا ۲۱ مرداد) در شهر سیاتل، واشنگتن در سالن Key Arena برگزار خواهد شد. مرحله گروهی مسابقات نیز یک هفته زودتر برگزار خواهد شد.

مسابقات TI7 بازی Dota 2 دقیقا یک سال پس از مسابقات سال گذشته آغاز می‌شود و باز هم مانند سال گذشته، بلیط‌های مسابقاتِ میان‌هفته و مسابقات فینال به صورت جداگانه به فروش خواهد رفت. در هنگام اعلام این خبر، ولو افزود که قیمت بلیط‌های مسابقات امسال نیز با افزایش روبه‌رو شده است. بلیط بازی‌های میان‌هفته با قیمت ۱۰۰ دلار و بلیط مسابقات فینال با قیمت ۲۰۰ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. نسبت به سال گذشته، قیمت بلیط‌های مسابقات میان‌هفته با افزایش ۲۵ دلاری و مسابقات فینال با افزایش ۱۰۰ دلاری روبه‌رو شده است.

علاقه‌مندان به تماشای مسابقات، باید برای خرید بلیط از طریق وب‌سایت تیکت‌مستر اقدام کنند و بلیط‌ها از تاریخ ۴ آوریل (۱۵ فروردین) برای فروش در دسترس قرار می‌گیرند.

تا شروع مسابقات TI7، علاقمندان به مسابقات دوتا 2، می‌توانند مسابقات قهرمانی آسیا را که در حال حاضر در شانگهای چین در حال برگزاری است، دنبال کنند و دومین Major فصل فعلی Dota 2 نیز ماه آینده در کیف برگزار خواهد شد. جایزه هر دو مسابقات، در حدود سه میلیون دلار خواهد بود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده