// چهار شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

آپدیت جدید بازی GTA 5 منتشر شد

در جریان بروزرسانی جدید بازی Grand Theft Auto V، محتویات جدیدی به بخش GTA Online اضافه شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بروزرسانی جدیدی برای بازی Grand Theft Auto V منتشر شده است که در جریان این بروزرسانی محتویات جدیدی به بخش GTA Online اضافه شده است.

اصلی‌ترین محتوای اضافه شده از طریق این بروزرسانی را می‌توان حالت Resurrection  دانست. حالتی که نمونه‌های مشابه آن‌ در خیلی از بازی‌های مختلف با نامی دیگر نظیر حالت Dodgeball در بازی Gears of War 4 مشاهده کرده‌ایم. در این حالت دو تیم در قالب حالت Deathmatch به بازی کردن می‌پردازند ولی با این تفاوت که اگر کشته شوید، دیگر احیا نخواهید شد و تنها راه زنده شدن شما این است که یکی از هم‌تیمی‌های شما یکی از افراد تیم مقابل را بکشد. بدین ترتیب این روند آن‌قدر ادامه پیدا می‌کند که تمام اعضای یکی از تیم‌ها کامل کشته شوند.

حالت Resurrection میزبان چهار الی هشت بازیکن در هفت محیط مختلف از جمله Aircraft Carrier، RON Alternates، Wind Farm و Elysian Island می‌شود. همچنین برای مدتی محدود، بازیکنان با بازی کردن این حالت پول و RP بیشتری دریافت خواهند کرد. جدای از اضافه شدن حالت Resurrection، اتومبیلی جدید بنام Pegassi Infernus Classic به بازی اضافه خواهد شد که از طریق Legendary Motorsport می‌توانید آن را خریداری کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده