// چهار شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

تاریخ انتشار اولین قسمت از بازی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series مشخص شد

استودیو تل‌تیل گیمز امروز به صورت رسمی تاریخ انتشار اولین قسمت از بازی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series را مشخص کرد.

امسال شخصیت‌های راکت راکون (Rocket Racoon)، گامورا (Gamora)، استار لورد (Star-Lord) و گروت (Groot) را باری دیگر در قالب فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲) مشاهده خواهیم کرد. با این حال طرفداران این مجموعه می‌توانند به تجربه داستانی کاملا متفاوت در قالب سری جدیدی که استودیو تل‌تیل گیمز (Telltale Games) برای این شخصیت‌ها در نظر دارد و قسمت اول آن قرار است ماه آینده منتشر شود بپردازند.

امروز استودیو تل‌تیل گیمز اعلام کرد نسخه دیجیتالی قسمت اول بازی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series با نام Tangled Up in Blue در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ (۱۸ آوریل) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، اندروید و iOS منتشر خواهد شد. طبق اعلام سازندگان نسخه فیزیکی این بازی نیز در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲ مه) در آمریکای شمالی در دسترس قرار خواهد گرفت و گیمران سایر نقاط جهان نیز می‌توانند انتظار داشته باشند که این نسخه از بازی را در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۵ مه) تهیه کنند. مانند تمامی بازی‌های استودیو تل‌تیل نسخه فیزیکی بازی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series نیز شامل قسمت اول در کنار کد سیزن پس برای دریافت باقی قسمت‌ها در زمان انتشار می‌شود.

Guardians of the Galaxy: The Telltale Series

دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 نیز در هنگام پیش خرید این اثر می‌توانند یک تم ویژه متحرک با حال و هوای این بازی را به صورت رایگان دریافت کنند. در کنار اعلام تاریخ انتشار اولین قسمت، دو تصویر نیز از این بازی منتشر شده که یکی از آن‌ها باکس آرت رسمی نسخه فیزیکی بازی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series و دیگری نبرد گروه با تانوس (Thanos) را نشان می‌دهد.

Guardians of the Galaxy: The Telltale Series

Guardians of the Galaxy: The Telltale Series

در جدیدترین اخبار بازی، وب‌سایت گیم‌استاپ، چکیده‌ای از داستان رسمی بازی Guardians of Galaxy: The Telltale Series را فاش کرد همچنین استودیو تل‌تیل گیمز تصاویر جدید از این اثر را منتشر کرد. از سویی احتمال عرضه بازی‌های Batman و Guardians Of The Galaxy استودیو تل‌تیل برای کنسول نینتندو سوییچ وجود دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده