// چهار شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

اولین تیزر بازی Destiny 2 منتشر شد

امروز به صورت رسمی اولین تیزر از بازی Destiny 2 منتشر شد که زمان معرفی کامل این اثر را مشخص می‌کند.

در حالی که بروزرسانی Age of Triumph اخیرا برای بازی Destiny منتشر شده است با این حال برای هواداران این اثر هیچ موردی هیجان انگیزتر از انتشار اولین تیز از ادامه رسمی آن یعنی بازی Destiny 2 نیست.

در طول این تریلر سینمایی که بر روی شخصیت Cayde-6 تمرکز دارد، شاهد روایت داستانی از سوی او هستیم. با این که این تیزر اطلاعات چندانی را از روند اصلی داستانی بازی Destiny 2 در اختیارمان قرار نمی‌دهد با این حال در انتهای آن شاهد اعلامیه رسمی از سوی استودیو بانجی (Bungie) هستیم که به صورت رسمی مشخص می‌کند که اولین اطلاعات و تریلر از این اثر در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ (۳۰ مارچ) و در ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران منتشر خواهد شد.

قابل اشاره است که نسخه‌ای ویژه از این تیزر نیز در کانال رسمی برند پلی‌استیشن در یوتیوب قرار گرفته که مشخص می‌کند که دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4، به مانند قسمت اول، برخی از محتوا را از زودتر از دارندگان سایر پلتفرم‌ها دریافت خواهند کرد و به واسطه این موضوع که کمپانی اکتیویژن شریک تجاری سونی است دیدن این مورد چندان تعجبی ندارد. حتی می‌توان انتظار داشت که بتای بازی زودتر از سایر پلتفرم‌ها در دسترس دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 قرار گیرد. 

دو روز پیش بود که استودیو بانجی با انتشار توییتی رسما بازی Destiny 2 را تایید کرد و همان طور که در تصویر آن توییت شاهد بودیم، شهر Last City در حال سوختن بود که این مورد می‌تواند یکسری مسائل پیرامون خط اصلی داستانی قسمت دوم را برایمان آشکار کند.

اکتیویژن، ناشر این اثر، پیش از این به صورت رسمی تایید کرده بود که قرار است بازی در پاییز سال ۲۰۱۷ منتشر شود. از سویی تصویری از پوستر بازی که اخیرا در یکی از شعب گیم‌ استاپ ایتالیا گرفته و در فضای مجازی منتشر شده بود خبر از انتشار بازی در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ (۸ سپتامبر) می‌داد.

| |

در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی سازنده‌ی Destiny اطمینان داده که پشتیبانی از این بازی را پس از انتشار دنباله‌ی آن هم ادامه خواهد داد. همچنین بانجی اعلام کرده که سطح شخصیت و آیتم‌های گیمر‌ها در بازی Destiny به Destiny 2 قابل انتقال نخواهد بود. از سویی به‌گفته‌ کمپانی اکتیویژن Destiny 2 با این هدف عرضه می‌شود که نسبت به نسخه‌ی اول، وجهه‌ی بهتری برای خودش بسازد و به استناد گزارش منتشر شده توسط سایت کوتاکو، این اثر برای پی‌سی هم عرضه می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده