نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

تاریخ انتشار بازی Mirage: Arcane Warfare مشخص شد

امروز استودیو Torn Banner تاریخ عرضه جدیدترین بازی چندنفره خود به نام بازی Mirage: Arcane Warfare را مشخص کرد.

استودیو Torn Banner که احتمالا نام آن را به لطف بازی Chivalry: Medieval Warfare شنیده‌اید، امروز در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که جدیدترین بازی چندنفره خود به نام بازی Mirage: Arcane Warfare را در تاریخ ۲۳ مه (سه شنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۶) برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌کند. پیش خرید بازی امروز از طریق فروشگاه استیم آغاز خواهد شد.

علاوه بر رونمایی از تاریخ انتشار بازی، امروز نسخه بتا محدود Mirage: Arcane Warfare هم در دسترس افرادی که نسخه استاندارد یا ویژه بازی را پیش خرید کنند، قرار خواهد گرفت. پیش خریدکنندگان بازی علاوه بر دسترسی فوری به بتا، یک کد دعوت اضافی هم دریافت می‌کنند که می‌توانند یک شخص دیگر را به بتا بازی دعوت کنند، حتی اگر آن شخص بازی را پیش خرید نکرده باشد. بتا محدود بازی تا زمان انتشار نسخه کامل بازی Mirage: Arcane Warfare در دسترس خواهد بود.

نسخه بتا محدود بازی تمامی ۶ کلاس شخصیت‌های بازی و دو ردیف مهارت‌های جادویی قابل جابجایی را دارد و به صورت چرخشی در مجموع ۱۱ محیط و پنج حالت گیم‌پلی را ارایه می‌دهد. بازیکنان همچنین با یک شخصیت جدید به نام Entropist آشنا می‌شوند که یک جادوگر خشن است که میل شدیدی به دعوا، نوشیدنی و وحشیگری دارد و می‌تواند متحدان خود را التیام دهد و یک فرش پرنده احضار کند. برای آشنایی بیشتر با این شخصیت، می‌توانید بخش پایانی تریلر جدید بازی را در پایان مطلب تماشا کنید.

استیو پیگوت، مدیر استودیو Torn Banner، بیانیه زیر را به همراه رونمایی از تاریخ انتشار بازی و نسخه بتا محدود، منتشر کرد:

بازی Mirage در مرحله بسیار مهمی از توسعه خود قرار دارد، بنابراین بسیار مشتاقیم تا چیزی را که با افتخار تمام روی آن کار کرده‌ایم، در نسخه بتا محدود بازی به اشتراک بگذاریم. خواندن و مشاهده واکنش واقعی بازیکنان به ما کمک می‌کند که محصول نهایی را بهبود ببخشیم و یک بازی مبارزه‌ای برمبنای مهارت بی نقص را بسازیم.

در ادامه به بررسی اجمالی بازی Mirage: Arcane Warfare براساس اطلاعات استودیو Torn Banner می‌پردازیم:

در بازی Mirage: Arcane Warfare، آرامش جهان فانتزی و عجیب بازی با وقوع جنگ‌های داخلی از بین می‌رود.

Mirage یک بازی برمبنای مهارت چندنفره و اول شخص است که به شما اجازه می‌دهد دشمنان خود را با استفاده از جادوهای ویرانگر و مبارزات تن به تن نابود کنید. از میان ۶ کلاس متنوع بازی که شامل قاتلان مخفی، قلدران درشت هیکل، جادوگران قدرتمند و غیره می‌شوند سبک بازی مدنظرتان را پیدا کنید. با توجه به تمرکز بی نظیر بازی روی احساس کنترل کامل بر شمشیر و جادویتان، بازی Mirage خلاقیت در نبرد را طلب می‌کند و به شکلی کم نظیر شما را به چالش می‌کشد.

یک سیستم جدید مبارزه برای استاد شدن

بازی Mirage از قدرت مخرب و واقعی جادو و مبارزات تن به تن استفاده می‌کند که کنترل دقیق بازی‌های تیراندازی اول شخص را هم در اختیار دارد. برای استاد شدن در سیستم مبارزات برمبنای مهارت بازی نیاز به زمان و تمرین دارید. گیم‌پلی رقابتی بازی حس نبردی با شمشیر از فاصله ۶ متری را ارایه می‌دهد.

سیستم خون و قطع عضو بازی برمبنای فیزیک

گیم‌پلی بازی Mirage از مبارزه در فواصل نزدیک و مبارزات از راه دور تشکیل شده است. هر حمله‌ای را در مبارزات خونین بازی دفع کنید تا تکان هر ضربه را احساس کنید. هیجان نبردهای فانتزی را با سیستم قطع عضو پویا بازی احساس کنید که نابودی لذت بخشی را ارایه می‌دهد.

محیط فانتزی جدید با نقشه‌های چند بخشی

عتیقه‌های جادویی باستانی را بدزدید و به کاخ‌های مجلل در حالت‌های چندنفره بازی که داستان جنگ‌های داخلی محرمانه را روایت می‌کنند، حمله کنید.

در نقش شخصیت‌های قدرتمند عظیم جثه و جادوگران فرش سوار بازی کنید

انتخاب بازیکن همه چیز است. انتخاب‌هایی برای تمامی سبک‌های بازی وجود دارد. بازی را در حالت‌های چندنفره برمبنای کار تیمی تجربه کنید و از ۶ شخصیت متنوع بازی با تجهیزات متفاوتشان استفاده کنید.

۱۲ صدای منحصر به فرد برای شخصیت‌ها

از صدها فرمان صوتی استفاده کنید و به کاوش شخصیت‌های منحصر به فرد و گوناگون بازی بپردازید.

به روشی که دوست دارید بازی کنید

با استفاده از سیستم matchmaking جدید بازی، میدان نبرد مدنظر خود را پیدا کنید یا از مرورگر سرور کلاسیک استفاده کنید. سپس از انتخاب‌های سفارشی بازی برای کمک به مبارزتان در نبرد بهره ببرید.

قیمت بازی Mirage: Arcane Warfare هنوز مشخص نشده است، اما تریلر هنگام انتشار نسخه بتا بازی عرضه شده که می‌توانید آن را در پایان مشاهده کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده