// سه شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۴

بازی The Hunter: Call of the Wild برای ایکس‌ باکس وان و پلی استیشن 4 تایید شد

کمپانی آوالانچ، اعلام کرد که بازی The Hunter: Call of The Wild برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز عرضه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی آوالانچ، سازنده بازی Just Cause 3، در جریان یک خبر اعلام کرد که بازی The Hunter: Call of The Wild برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز عرضه خواهد شد. این بازی در سال گذشته برای رایانه‌های شخصی عرضه شده بود.

بازی The Hunter: Call of The Wild یک بازی دنیای باز است که در جریان آن می‌توانید به شکار کردن حیوانات بپردازید. قیمت این بازی بر روی رایانه‌های شخصی ۳۰ دلار است و از پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز پشتیبانی می‌کند. حال تیم سازنده اعلام کرده است که بر روی کنسول‌ها نیز قیمت همان ۳۰ دلار خواهد بود و پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز وجود دارند.

متاسفانه تاریخ عرضه دقیقی برای بازی در نظر گرفته نشده است و فقط اعلام شده که بازی The Hunter: Call of The Wild در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. تیم سازنده معتقد است که این بازی گسترده‌ترین بازی است که تجربه شکار کردن را در اختیار شما قرار می‌دهد و در جریان آن می‌توانید هرگونه از حیوانات از جمله گونه‌های مختلف پرندگان، آهو، خرس و گاومیش را شکار کرده و از این کار لذت ببرید.

در کنار بخش تک نفره بازی، یک بخش کوآپ و یک حالت رقابتی نیز برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که مجموع هشت بازیکن را پشتیبانی می‌کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده