نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

بازی StarCraft به زودی رایگان می‌شود

بلیزارد پس از معرفی نسخه ریمستر بازی StarCraft، تصمیم گرفته تا نسخه معمولی این بازی را رایگان کند. 

بازی StarCraft یکی از قدیمی‌ترین و بهترین بازی‌های استراتژیک است که هنوز هم طرفداران زیادی دارد. چند روز پیش بلیزارد نسخه ریمستر این بازی را با نام StarCraft: Remastered معرفی کرد که قرار است تابستان امسال عرضه شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، این شرکت اعلام کرده که نسخه معمولی بازی استارکرفت و بسته Brood War آن، به زودی رایگان خواهند شد. 

به طور دقیق‌تر، بلیزارد طی روز‌های آتی آپدیتی برای StarCraft: Brood War منتشر خواهد کرد و نسخه آن را به 1.18 ارتقا خواهد داد. این آپدیت امکان تنظیم مجدد کلید‌های کیبورد را فراهم کرده و یک سیستم ضد تقلب جدید به آن اضافه می‌کند و از طرفی باعث می‌شود تا بازی روی ویندوز‌های مدرن مثل 7، 8 و 10 بهتر اجرا شود. البته این آپدیت ویژگی‌های دیگری نیز خواهد داشت که طی روز‌های آینده جزییات بیش‌تری از آن ارائه خواهد شد. 

پس از انتشار آپدیت جدید، بازی استارکرفت و بسته Brood War آن، به صورت رایگان از طریق سایت بلیزارد قابل دانلود خواهند بود و افرادی که تا به امروز این بازی را تجربه نکرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان از یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک بلیزارد لذت ببرند. البته باید در نظر داشته باشید که استارکرفت یک بازی قدیمی است و از این رو شاید گرافیک بازی شما را راضی نکند که در این صورت بهتر است منتظر نسخه ریمستر بازی باشید که قرار است با گرافیک و جلوه‌های صوتی بهبود‌یافته تابستان منتشر شود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده