// سه شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

تاریخ عرضه دیگری از بازی Red Dead Redemption 2 فاش شد

یک خرده‌فروشی لهستانی، تاریخ عرضه جدیدی از بازی Red Dead Redemption 2 فاش کرد.

بازی Red Dead Redemption 2 را می‌توان مورد انتظارترین بازی خیلی از گیمرها در سال ۲۰۱۷ دانست که طبق گفته سازنده بازی، اعلام شده که در پاییز ۲۰۱۷ این بازی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. در همین راستا خبری منتشر شد که در جریان آن یک خرده‌فروشی بریتانیایی تاریخ عرضه این بازی را فاش کرده بود که در تاریخ ۱۱ مهر (سه اکتبر) بازی Red Dead Redemption 2 عرضه خواهد شد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، یک خرده‌فروشی لهستانی تاریخ عرضه جدیدی از بازی Red Red Redemption 2 را فاش کرده است که خب تمامی این اخبار در قالب یک شایعه منتشر شده است و پس از این اتفاق، این خرده‌فروشی منکر فاش کردن تاریخ عرضه بازی شده است. در صورتی که در ابتدا یک سایت لهستانی متوجه لیست شدن بازی Red Dead Redemption 2 در سایت لهستانی مدیا مارکت شده بود که پس از این اتفاق، این سایت خرده‌فروشی سریعا این بازی را از لیست خود حذف کرد.

تاریخ در نظر گرفته شده از سوی این سایت فروشگاهی لهستانی، چهار مهر (۲۶ سپتامبر) بود. با تمام این تفاسیر باید منتظر اخبار تکمیلی از سوی کمپانی راک‌ استار گیمز، سازنده و ناشر بازی Red Dead Redemption 2، باشیم. البته این دو تاریخ را می‌توان تا حدی جدی در نظر گرفت. اول اینکه هر دو تاریخ اشاره به روز سه‌شنبه دارد که در آمریکا اکثر بازی‌های مهم در این روز عرضه می‌شوند. از طرفی هر دو تاریخ مربوط به پاییز سال ۲۰۱۷ است و بازی در این بازه زمانی عرضه می‌شود.

در آخر نظر شما چیست؟ تا چه اندازه این شایعات را باور دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده