نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

سونی پروژه China Hero را برای پلی استیشن معرفی کرد

امروز، شعبه شانگهای کمپانی سونی از پروژه China Hero برای پلی‌استیشن رونمایی کرد.

شعبه شانگهای کمپانی سرگرمی‌های سونی در اعلامیه مطبوعاتی اخیر خود، رسما از پروژه China Hero برای پلی‌استیشن رونمایی کرده است. طبق اطلاعات درج شده در اعلامیه، پروژه China Hero یک استراتژی نرم افزاری میان مدت است که از اواسط سال ۲۰۱۶ آغاز شده و در توضیحات آن آمده است:

نام این استراتژی نرم افزاری میان مدت پروژه China Hero است. این پروژه از اواسط سال ۲۰۱۶ به منظور شناسایی و پشتیبانی از سازندگانی خلاق و دارای مهارت لازم جهت آماده سازی محتوای مناسب برای خانواده پلی‌استیشن، آغاز شده است. حدود ۴۰۰ برنامه تولید محصول یا دمو در مدت زمان ثبت نام فراهم شده است که تنها ۱۰ عدد از آن‌ها به انتهای پروژه رسیده‌اند.

بازی‌هایی که در کنفرانس مطبوعاتی معرفی شدند و شامل ۹ بازی بودند که برای اولین بار به صورت عمومی به نمایش در آمدند، به عنوان بالاترین سطح بازی سازان چینی شناسایی و برگزیده شده‌اند. برخی از این بازی‌ها مانند بازی ماجرایی واقعیت مجازی The Walker در حال حاضر در مراحل پایانی ساخت و توسعه خود به سر می‌برند، در حالیکه بازی Lost Soul Aside به واسطه دمو چشمگیرش مورد ستایش مردم سرتاسر جهان قرار گرفت. اولین بازی که برای این پروژه برگزیده شد Project Boundary نام دارد که یک نسخه قابل بازی آن کامل شده است.

حدودا نیمی از بازی‌هایی که در پروژه وجود دارند از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR پشتیبانی می‌کنند، در حالیکه بقیه بازی‌ها متعلق به پلی‌استیشن 4 هستند.

در اعلامیه مطبوعاتی مذکور آمده است که تمامی بازی‌های منتخب پروژه از قبل مورد پشتیبانی کمپانی سونی بوده‌اند و این کمپانی در بخش‌های تکنولوژی و بودجه از آن‌ها حمایت کرده است. فراهم کردن حق امتیاز استفاده از موتورهای بازی سازی پیشرفته و میان افزارها، خدمات تست حرفه‌ای و حتی دوره‌های آموزشی چگونگی مدیریت استودیو از جمله خدماتی است که سونی به سازندگان بازی‌های پروژه ارایه داده است. هدف اصلی این پروژه این است که تا هنگام رسیدن به مرحله برجسته بازی، از سازندگان آن‌ها حمایت شود.

یکی دیگر از اهداف این پروژه ارایه بازی‌های چینی به بازیکنان دیگر مناطق جهان، حتی پیش از کامل شدن آن‌ها است. شعبه شانگهای کمپانی سونی یک کانال ویژه برای معرفی این بازی‌ها به ناشرین داخلی تاسیس کرده است و برخی از این بازی‌ها همین حالا شهرت و اعتبار نزد ناشرین داخلی کسب کرده‌اند.

در پایین می‌توانید تریلر این پروژه را تماشا کنید که در جریان کنفرانس به نمایش درآمده بود. تمامی بازی‌های برگزیده این پروژه در ویدیو پایین به چشم می‌خورند.

در ضمن، ویدیو پایین نام استودیویی که روی بازی Lost Soul Aside کار می‌کند را هم فاش می‌کند که UltiZero Games نام دارد. این استودیو یک وبسایت هم دارد که می‌توانید از اینجا به آن سر بزنید.

جدا از Lost Soul Aside، بازی The Walker توسط استودیو Haymaker و بازی Project Boundary توسط Surgical Scalpels ساخته می‌شوند. از دیگر بازی‌های به نمایش درآمده می‌توان به بازی War Rage توسط Booming Games، بازی The X Animal توسط Internet Stars، بازی Project X توسط Komogames، بازی Tiger Knight توسط استودیو NetDragon، بازی Pervader VR توسط استودیو Light & Digital، بازی Code: Hardcore توسط استودیو Rocket Punch و بازی Kill X توسط VivaGames اشاره کرد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده