نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

انتشار تیزری کوتاه از فیلم Spider-Man: Homecoming، دومین تریلر امروز منتشر می شود

کمپانی مارول به تازگی تیزری کوتاه از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر کرده است. مارول همچنین اعلام کرد که دومین تریلر این فیلم امروز منتشر خواهد شد.

طی روزهای اخیر، مارول استودیو و سونی پیکچرز پوسترهای جدیدی از فیلم مورد انتظار مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) منتشر کرده‌اند. روز شنبه مارول دو پوستر و روز یکشنبه پوستر دیگری را از این فیلم منتشر کرد. حال مارول تیزر کوتاهی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر کرده است. در این ویدیو که زمان آن تنها ۶ ثانیه است، به نظر می‌رسد که مرد عنکبوتی دارای یک وسیله ردیاب عنکبوتی شده است. این ردیاب به او کمک می‌کند که از موقعیت افراد در داخل ساختمان‌ها با خبر شود. همچنین در این ویدیو شاهد مبارزه مرد عنکبوتی با لباس قدیمی خود با ولچر بر روی یک هواپیما هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

همچنین مارول تایید کرد که دومین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming امروز منتشر خواهد شد. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، وب‌سایت USA Today اخیرا اطلاعات جدیدی را از این فیلم منتشر کرده است. کیتون در مصاحبه با این وب‌سایت، در مورد نقش خود در این فیلم توضیحاتی به اشتراک گذاشته است. او گفت:

ولچر در کنار برخی افراد دیگر [تینکرر و شوکر]، خود را قربانی یک حادثه می‌بیند. او احتمالا یک استدلال قوی برای این موضوع دارد و معتقد است که او هرگز فرصتی برای دفاع از خود نداشته است.

با توجه به صحبت‌های کیتون، ولچر به همراه تینکرر و شوکر دارای خصومت شخصی با تونی استارک نیز هستند. یان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: Homecoming، نیز در این مصاحبه توضیحاتی در مورد دلیل استفاده از شخصیت ولچر در این فیلم داده است. او گفت:

این‌ها همه زباله‌هایی [اشاره به سلاح‌های چیتاری‌ها در فیلم اول Avengers] هستند که از فیلم‌های دیگر مارول به جا مانده‌اند. این یک نقطه شروع بسیار عالی برای شخصیت‌های شروری چون ولچر است که می‌تواند عناصر و وسایل عجیب و غریب را جمع آوری کند و با کمک تینکرر آن‌ها را به وسایلی کاربردی و قابل استفاده تبدیل کنند.

همچنین این وب‌سایت تصویر جدیدی از شخصیت ولچر در فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Vulture in Spider-Man: Homecoming

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده