// سه شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

بازی 88 Heroes عرضه شد

کمپانی Rising Star Games با انتشار تریلری بازی 88 Heroes را برای ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی رازینگ استار گیمز (Rising Star Games) و استودیو بیت‌مَپ بیورُ (Bitmap Bureau) بازی پلتفرمر دو بعدی 88 Heroes را برای ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 منتشر کردند. ضمن انتشار این بازی، ناشر و تیم‌توسعه دهنده تریلری از این بازی منتشر کردند.

بازی 88 Heroes هم اکنون به صورت دیجیتالی برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است، همچنین در کنار نسخه دیجیتالی ، نسخه فیزیکی این بازی نیز برای پلی‌استیشن 4 در دسترس است.

نسخه فیزیکی این بازی بر روی پلی‌استیشن 4 شامل محتوای ویژه‌ای است. محتویات ویژه شامل دو قهرمان جدید یعنی Cath Letics و The Mime می‌شود، همچنین شاهد حالت جدید H8 Mode در این محتوا خواهیم بود که ۸ مرحله جدید را به همراه یک حالت چالشی جدید ضمیمه این بازی می‌کند.

88 heroes

کسانی که برای اولین بار نام بازی 88 Heroes به گوششان می‌خورد، در ادامه می‌توانند نگاهی کوتاه به ویژگی‌های این بازی بیاندازند.

بازی 88 Heroes یک اثر دو بعدی است که یک گیم‌ پلی سرعتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. بازی به این صورت است که هر بار با اتمام مرحله یا باختن، بازی یک قهرمان جدید را با مهارت‌های مختلف و مخصوص در اختیار شما قرار می‌دهد. شما ۸۸ دقیقه فرصت دارید که ۸۸ مرحله مختلف را که در ۴ محیط متنوع و با باس‌های گوناگون اتفاق می‌افتد، به اتمام برسانید. شما با کمک گرفتن از ۸۸ قهرمان این بازی که از مهارت‌ و قابلیت‌های مخصوصی بهره می‌برند، دنیای خود را از دست دکتر اچ‌۸ نجات دهید و آن را نابود کنید.

هر بار با شروع، بازی به صورت خودکار یک قهرمان را به همراه یک چالش جدید در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین حالت Solo Mode در این بازی تعبیه شده که کاربران می‌توانند با انتخاب قهرمان مورد علاقه خود بازی را انجام دهند. در سوی دیگر حالت Magnificent 8 به شما اجازه می‌دهد که این بار با انتخاب ۸ قهرمان دلخواه خود بازی را تجربه کنید.

بازی 88 Heroes با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در دسترس گیمرها قرار گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را دانلود و تماشا کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده