نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم Venom فاش شد

با توجه به اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، به نظر می‌رسد تاریخ احتمالی شروع فیلمبرداری فیلم ونوم (Venom) فاش شده است.

در سال ۲۰۰۷ فیلم مرد عنکبوتی ۳ (Spider-Man 3) به کارگردانی سام ریمی، به روی پرده رفت. در این فیلم شاهد حضور شخصیت ونوم که یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های منفی دنیای مارول و مرد عنکبوتی به شمار می‌رود بودیم. توفر گریس ایفاگر نقش ونوم در فیلم Spider-Man 3 بود. با این حال، این فیلم نتوانست نظر تماشاگران و منتقدان را مانند دو قسمت اول فیلم  Spider-Man جلب کند و عملکرد ضعیف شخصیت ونوم در این فیلم موجب مایوس شدن طرفداران این شخصیت شد. سونی در بازسازی این مجموعه که مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز (The Amazing Spider-Man) نام داشت، بار دیگر تصمیم گرفت از شخصیت ونوم استفاده کند، اما پس از توافق سونی و مارول که موجب بازگشت شخصیت مرد عنکبوتی به مارول شد، ساخت دنباله‌ها و فیلم‌های فرعی مجموعه The Amazing Spider-Man متوقف شد.

با این حال، سونی از ساخت فیلمی مستقل براساس شخصیت ونوم منصرف نشد و ماه گذشته، ساخت فیلم Venom را رسما تایید و اعلام کرد. مدت کوتاهی بعد این کمپانی اعلام کرد که الکس کورتزمن، کارگردان فیلم The Mummy (مومیایی)، کارگردانی فیلم Venom را بر عهده ندارد. سونی اعلام کرد که کورتزمن در سال ۲۰۱۳ کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته بود، اما او اکنون تعهداتی به کمپانی یونیورسال برای گسترش دنیای هیولایی کلاسیک این کمپانی دارد و امکان حضور او در این پروژه وجود ندارد. سونی در حال حاضر به دنبال استخدام کارگردان جدید برای فیلم Venom است. 

Venom

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Venom بر عهده اسکات روزنبرگ، نویسنده فیلم Jumanji، به همراه جف پینکنر،‌ نویسنده فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ (The Amazing Spider-Man 2)، خواهد بود. سونی همچنین تایید کرد که این فیلم ارتباطی به دنیای سینمایی مارول ندارد و دنیای سینمایی مختص به خود را خواهد داشت. با توجه به این اطلاعات، به نظر می‌رسد که شاهد حضور مرد عنکبوتی در فیلم Venom نخواهیم بود. حال طبق خبر و اطلاعاتی که وب‌سایت My Entertainment World منتشر کرده است، فیلمبرداری و تولید فیلم Venom احتمالا از پاییز ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. همچنین سونی این فیلم را به یک فیلم اکشن، ترسناک و علمی‌تخیلی توصیف کرده است.

به نظر می‌رسد سونی به سرعت در حال گسترش دنیای سینمایی فیلم‌های فرعی مرد عنکبوتی است. این کمپانی اخیرا از ساخت فیلمی براساس دو شخصیت Silver Sabel و Black Cat خبر داده است. با این حال، اطلاعات بیشتری از این پروژه منتشر نکرده و مشخص نیست که این فیلم در چه تاریخی منتشر خواهد شد. فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، جدیدترین فیلم مجموعه مرد عنکبوتی است که قرار است در تابستان امسال با بازی تام هالند، به روی پرده برود. این فیلم، اولین فیلم مجموعه مرد عنکبوتی است که توسط مارول استدیو تولید شده و منتشر خواهد شد.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده برود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده