نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

تصاویر جدیدی از فصل جدید سریال Twin Peaks منتشر شد

شبکه شوتایم تصاویر جدیدی از فصل جدید سریال توئین پیکس (Twin Peaks) منتشر کرد.

شماره جدید مجله اینترتیمنت ویکلی به فصل جدید سریال Twin Peaks اختصاص داده شده است. این مجله تصاویر جدیدی از این سریال منتشر کرده و همچنین لیستی از بازیگران حاضر در فصل جدید این سریال را نیز اعلام کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

در اولین تصویر روی جلد این مجله، دیوید لینچ، یکی از دو سازنده سریال Twin Peaks، به همراه کایل مک‌لاکلن، شریل لی و شریلین فن دیده می‌شود. جیمز مارشال، اورت مک‌گیل، مدشن امیک، وندی روبی، پگی لیپتون، وارن فراست، میگوئل فرر و دانا اشبروک دیگر بازیگرانی هستند حضور آن‌ها در فصل جدید این سریال تایید شده است. اواخر دی گذشته، شبکه شوتایم تاریخ شروع پخش فصل جدید سریال Twin Peaks را رسما تایید و اعلام کرد

اولین قسمت سریال Twin Peaks در تاریخ ۲۱ می ۲۰۱۷ (۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶) از شبکه شوتایم به روی آنتن خواهد رفت. علاوه بر این، این شبکه اعلام کرد که زمان قسمت اول این سریال دو ساعت خواهد بود و زمان این فصل سریال Twin Peaks حدود ۱۸ ساعت است. با این حال، شوتایم اضافه کرد که طرفداران لازم نیست برای دیدن قسمت‌های بعدی صبر کنند چرا که قسمت سوم و چهارم پس از پخش دو قسمت اول این سریال، از طریق سرویس استریم شبکه شوتایم در دسترس خواهد بود و بینندگان می‌توانند این دو قسمت را تماشا کنند.

سریال Twin Peaks در طی دو فصل در بین سال‌های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ از شبکه ABC پخش شد. علاوه بر این، فیلم سینمایی توئین پیکس: با من بر آتش برو (Twin Peaks: Fire Walk with Me) که پیش درآمد اتفاقات سریال Twin Peaks بود، در سال ۱۹۹۲ به روی پرده رفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده