نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی اندروید Ninja Arashi

Ninja Arashi یک بازی اندروید سرگرم‌کننده است که در این مطلب آن را معرفی خواهیم کرد. 

بازی‌های اکشن پلتفرمر از دیرباز در بین گیمر‌ها بسیار محبوب بودند و امروز قصد داریم یک بازی مفرح در این سبک را معرفی کنیم که برای اندروید عرضه شده است. نام این بازی Ninja Aarshi است که توسط استودیو بلک پنتر ساخته شده و به صورت رایگان منتشر شده است. 

در ابتدای داستان بازی اندروید Ninja Arashi مشاهده می‌کنیم که شخصیتی با نام Orochi که سال‌ها پیش توسط آراشی به بند کشیده شده، آزاد می‌شود و در ادامه فرزند آراشی را می‌دزدد. حال وظیفه شما است که در نقش این نینجا، فرزند خودتان را آزاد کنید. ساخته استودیو بلک پنتر، یک بازی اکشن پلتفرمر استاندارد و خوش‌ساخت است که هم جنبه پلتفرمر آن به خوبی پرداخته شده و هم اکشن خوبی در بازی دیده می‌شود. شما به عنوان یک نینجا، می‌توانید از شوریکن برای کشتن دشمنان از فاصله دور استفاده کنید و البته قابلیتی هم برای کشتن سریع آن‌ها با کاتانا دارید که البته این ویژگی پس از استفاده کمی طول می‌کشد تا شارژ شود. 

بازی اندروید Ninja Arashi

بازی در کل سه محیط و ۴۵ مرحله مختلف دارد و یکی از ویژگی‌های بسیار خوب آن، طراحی مراحل است. محیط بازی به شکلی طراحی شده که به بهترین شکل عکس‌العمل شما و همچنین توانایی‌های پلتفرمری‌تان را به چالش می‌کشد و کافی است کمی غفلت کنید تا توسط تله‌های محیطی به بدترین شکل کشته شوید. از طرفی در محیط‌های بازی شاهد یک سری بخش‌های مخفی نیز هستیم که در آن‌ها می‌توانید سکه یا برخی از کتیبه‌ها را پیدا کنید؛ با استفاده از کتیبه‌ها می‌توانید محیط‌های جدید بازی را باز کنید و سکه‌ها هم برای ارتقای شخصیت آراشی و توانایی‌های وی استفاده می‌شوند. 

بازی Ninja Arashi را می‌توان در بین بازی‌های نسبتا سخت دسته‌بندی کرد. به طوری‌که احتمال کشته شدن‌تان در طول مراحل زیاد است. تعداد دفعاتی که در طول بازی می‌توانید بمیرید، محدود بوده و پس از اینکه جان پایانی‌تان را هم استفاده کردید، یک شانس به‌تان داده می‌شود که با تماشای یک ویدیو یا پرداخت سکه، دوباره چند جان به دست بیاورید و بازی را ادامه دهید و در غیر این‌صورت باید مرحله را از نو شروع کنید. 

بازی اندروید Ninja Arashi

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب این بازی موبایل، تنوع نسبتا خوب آن است. به این صورت که بازی به مرور و در مراحل المان‌های جدیدی را در قالب دشمن‌ها یا تله‌های جدید معرفی می‌کند که باعث می‌شوند بازی همواره چالش‌برانگیز باقی بماند. درست است که Ninja Arashi یک بازی رایگان با پشتیبانی از خرید‌های درون برنامه‌ای است، ولی در واقعیت بازی شما را به استفاده از خرید‌ها مجبور نمی‌کند و این یک ویژگی خوب برای ساخته استودیو بلک پنتر است. 

از مباحث مرتبط با گیم‌پلی بازی که بگذریم، بد نیست اشاره‌ای هم به جلوه‌های صوتی و بصری بازی کنیم. از حیث هنری با یک بازی بسیار خوب روبرو هستیم که سبک طراحی خاص و شرقی آن بسیار راضی‌کننده است. از حیث موسیقی نیز نواهایی با تِم شرقی در بازی پخش می‌شوند که کاملا با حال و هوای بازی مناسب بوده و باعث می‌شوند تجربه این اثر بیش از پیش لذت‌بخش شود. 

در مجموع اگر دل‌تان برای یک بازی پلتفرمر اکشن خوب و چالش‌برانگیز تنگ شده، دانلود بازی موبایل Ninja Arashi پیشنهاد می‌شود. 

دانلود بازی Ninja Arashi


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده