نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

آپدیت جدید بازی Conan Exiles هشت سلاح به آن اضافه می‌کند

آپدیت جدید بازی Conan Exiles هشت سلاح جدید به آن اضافه می‌کند. 

بازی Conan Exiles هم‌اکنون به صورت دسترسی پیش از موعد روی پی‌سی در دسترس است و سازندگان بازی هم به صورت مرتب با انتشار آپدیت‌هایی از آن پشتیبانی می‌کنند. حال در جدیدترین اخبار بازی، آپدیت جدیدی برای این اثر منتشر شده که چند ویژگی و هشت سلاح جدید به بازی اضافه می‌کند. یکی از ویژگی‌های جدید بازی، اضافه شدن سیستم Decay است که در نتیجه آن، ساختمان‌های بسیار قدیمی پس از مدتی از روی نقشه پاک می‌شوند. این ویژگی به صورت پیش‌فرض در سرور‌های خصوصی بازی غیرفعال و در سرور‌های عمومی فعال است. 

ویژگی بعدی که سازندگان پیش از این وعده اضافه شدن آن به بازی را داده بودند، سیستم رنگرزی است. به لطف این سیستم شما از این پس می‌توانید رنگ‌های جدیدی را ایجاد کرده و با استفاده از آن‌ها زره خودتان را رنگ کنید. آپدیت جدید بازی همچنین هشت سلاح را به آن اضافه و یک سری از مشکلات و باگ‌های گزارش‌شده بازی را نیز رفع می‌کند. 

استودیو فانکام، سازنده بازی، اعلام کرده که در آینده ویژگی دیگری به اسم Exploit Hunters را نیز به این بازی اضافه می‌کند و گیمر‌ها می‌توانند با گزارش مشکلات این اثر، جوایزی را دریافت کنند. اطلاعات بیش‌تر در مورد این ویژگی به‌زودی منتشر خواهد شد. 

همچنین در دیگر اخبار مرتبط با بازی Conan Exiles، سازندگان اخیرا از برنامه‌های خود برای آینده این بازی گفتند که بر اساس آن‌ها، فانکام مبلغی بین ۵ تا ۱۰ میلیون دلار را طی سال جاری روی بازی سرمایه‌گذاری می‌کند. نسخه Early Access این بازی قرار است سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان منتشر شود و نسخه نهایی بازی هم برای عرضه در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 برنامه‌ریزی شده است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده