// دوشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

بازی Lethal League برای کنسول‌ های نسل هشتم تایید شد

استودیو Team Reptile با انتشار تریلری، تاریخ انتشار بازی مبارزه‌ای Lethal League را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان مشخص کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو هلندی تیم رپتایل (Team Reptile)  اعلام کرد که بازی مبارزه‌ای آرکید Lethal League در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه (۱۰ مه) برای پلی‌استیشن 4  و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

بازی Lethal League اولین بار در آگوست (مرداد) ۲۰۱۴ میلادی از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس منتشر شد و توانست در استیم امتیازات خوبی را کسب کند و از نقد و بررسی‌های موفقی بهره ببرد. این بازی هم اکنون در استیم از سوی ۲ هزار و ۵۰۰ کاربر امتیاز «به شدت عالی» (overwhelmingly positive) را از آن خود کرده است.

در ادامه می‌توانید به ویژگی‌های بازی Lethal League نگاهی بیاندازید:

بازی Lethal League یک اثر مبارزه‌ای و رقابتی است که کاربران باید به واسطه‌ی یک توپ معلق و بی‌جاذبه با یکدیگر مبارزه کنند و توپ مذکور را به طرف همدیگر پرتاب کنند. پس از هر بار ضربه زدن به توپ سرعت این توپ افزایش می‌یابد به طوری که در انتهای بازی توپ را با سرعت بسیار زیادی خواهید دید. با دوستانتان از طریق حالت چند نفره حضوری (Local) به رقابت بپردازید و با تجربه حالت تک نفره مهارت‌های خود را به چالش بکشید یا اینکه آنلاین با کاربران دیگر مبارزه‌ای داشته باشید.

ویژگی‌های بارز:

  • پیشتیبانی از ۴ کاربر: با بخش چند نفره حضوری و آنلاین که تا ۴ بازیکن را پشتیبانی می‌کند، حالت‌های مختلف این بازی را تجربه کنید.
  • بخش چند نفره آنلاین بهینه سازی شده: در بخش آنلاین، با تشکیل تیم با دوستانتان یک نبرد خصوصی (Private Match) یا نبرد سریع (Quick Match) را تجربه کنید.
  • گیم‌پلی آسان برای آغاز و دشوار برای استاد شدن: با ضربه زدن مداوم به توپ سرعت آن را افزایش دهید. پس از یادگیری قابلیت‌های Smashing، Bunting، Parrying و Special Abilities، مهارت‌ خود را در این بازی افزایش دهید.
  • قهرمان‌هایی با طراحی خیابانی-محور: از شخصیت «کندی‌من» گرفته تا سوسمار ربات مانند، لَچ، تمامی شخصیت‌ها از حرکات و قابلیت‌های ویژه خود برخوردار هستند.
  • حالت تک نفره چالشی: حالت نبرد خود را تنظیم کنید و دشمنان خود را پی در پی از پای در آورید و مبارزه‌ای با قهرمان اصلی این بازی داشته باشید.
  • موسیقی الکترونیک: آثاری از گریلو، بیگنیک، دکتر لیزر و غیره که موسیقی‌های الکترونیک و هیپ‌-هاپ را برای شما به ارمغان می‌آروند.

بازی Lethal League پس از انتشار با قیمت ۱۳.۹۹ دلار در دسترس کابران قرار خواهد گرفت. ضمن اعلام این خبر تیم توسعه دهنده تریلر جدیدی از این بازی منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را دانلود و تماشا کنید:

|

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده