نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

تریلر هنگام عرضه بازی Battle Brothers

بازی نقش آفرینی نوبتی Battle Brothers برای پی‌سی عرضه شد و به همین مناسبت تریلر جدیدی از آن منتشر شده است. 

بازی Battle Brothers اولین ساخته استودیو آلمانی اورهایپ است که به مدت دو سال در دست ساخت بوده و پیش از این نسخه Early Access آن در روی استیم در دسترس قرار گرفته بود. حال در جدیدترین اخبار بازی، این اثر به صورت رسمی برای پی‌سی عرضه شده و به همین مناسبت تریلر جدیدی نیز از آن منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

در بازی Battle Brothers شما کنترل گروهی از مزدوران را برعهده دارید و باید در این بازی جهان باز که دنیای آن به شکل تصادفی ایجاد می‌شود، ماموریت‌های مختلفی را انجام دهید. شما می‌توانید مزدور‌های جدیدی را به مرور زمان استخدام کرده یا توانایی نیرو‌های فعلی‌تان را ارتقا بدهید. 

استودیو اورهایپ اعلام کرده که بازی Battle Brothers از آثاری چون XCOM و Warhammer: Shadow of the Horned Rat الهام گرفته است. تیم سازنده همچنین متنی نیز در مورد بازی منتشر کرده که به شرح زیر است:

هدف ما از خلق بازی Battle Brothers، در وهله اول ساخت اثری است که خودمان دوست داریم آن را تجربه و بازی کنیم. هدف ما برگشتن به دوران قدیمی بازی‌های ویدیویی است که در آن بازیسازان خودشان بیش‌تر از آنکه یک بیزینس من باشند، یک گیمر بودند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده