نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

نینتندو برای E3 2017 برنامه‌های بزرگی دارد

گویا نینتندو برای نمایشگاه E3 امسال نقشه‌های «بزرگی» در سر دارد و می‌خواهد با دستی پر وارد آن شود.

آن‌طور که از اخبار بازی پیدا است، تنها مایکروسافت نیست که برای نمایشگاه E3 2017 برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است؛ چرا که ظاهراً نینتندو هم برای این رویداد برنامه‌های بزرگی را در نظر گفته است.

رجی فیس ایم، رئیس نینتندوی آمریکا، به‌تازگی در گفت‌وگو با فاکس نیوز گفت:

E3 همیشه فرصت [و رویداد] مهمی برای نینتندو به شمار می‌رود. ما به هرکدام از نمایشگاه‌های E3 به چشم فرصتی منحصربه‌فرد، برای بازگو کردن [دستاوردها و توانایی‌های‌مان]، نگاه می‌کنیم. ما امسال [برنامه‌های] بزرگی در E3 خواهیم داشت و مجموعه‌ی متنوعی از بازی‌ها را به نمایش خواهیم گذاشت.

البته فیس ایم اشاره‌ای به جزئیات نداشت؛ اما تأیید کرد که کمپانی ژاپنی در این رویداد علاوه بر نینتندو سوییچ، برای کنسول دستی 3DS هم بازی‌هایی را رونمایی خواهد کرد. او گفت:

قرار نیست که من پیش شما از تمام بازی‌ها و اسرار کوچک‌مان برای E3 پرده بردارم؛ اما می‌توانم بگویم که [این] E3 فرصت بزرگی برای ما خواهد بود؛ نه‌تنها برای به نمایش گذاشتن نینتندو سوییچ [و بازی‌ها و لوازم جانبی‌اش]، بلکه جهت رونمایی از محتوایی که به نینتندو 3DS راه پیدا می‌کند.

رئیس نینتندوی آمریکا همچنین خاطرنشان کرد که حضور یافتن در نمایشگاه امسال E3، برای اولین بار در طول تاریخ، برای عموم آزاد است؛ اما اشاره نکرد که این موضوع چه ارتباطی با برنامه‌های نینتندو خواهد داشت.

فیس ایم در گفت‌وگوی‌اش از دشوار بودن پیشبینی آینده‌ی بازیسازی هم صحبت کرد و گفت:

به نظر من، کسی که ادعا می‌کند از مقصد [بعدی] این صنعت باخبر است حقیقتاً از [ذات] این صنعت آگاهی ندارد؛ چرا که اساس [گیمینگ] را نوآوری و خلاقیت تشکیل می‌دهد.

شما انتظار دارید نینتندو کنفرانس‌اش را در نمایشگاه E3 2017 چگونه برگزار کند؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده