// یکشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

صحبت های کارگردان بازی Vampyr در مورد انتخاب های بازیکن در دنیای بازی

در بازی Vampyr انتخاب‌های متعددی در طول خط داستانی و دنیای بازی در اختیار دارید که می‌توانند سرنوشت بازی را رقم بزنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، فیلیپ مورو، کارگردان بازی Vampyr، در جدیدترین گفت و گوی خود با سایت پالیگان در مورد دنیای بازی Vampyr سخن گفته است. وی در طول صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرده است که حضور شما در نقش یک خون‌ آشام، اصلا به این معنی نیست که باید در طول بازی مدام کارهای دیوانه کننده انجام دهید. استودیو دونت‌ناد اینتراکتیو، سازنده بازی Vampyr، به خوبی به شما آزادی عمل‌هایی را در این بخش در اختیارتان قرار خواهد داد. حال این شما هستید که شکل و شمایل بازی کردن خود را انتخاب می‌کنید.

فیلیپ مورو در این باره می‌گوید:

یکی از سوال‌های جالبی که قصد داریم در طول بازی مخاطبان از خود بپرسند این است که چه اشخاصی را در طول بازی باید کشت و از گرفتن جان چه اشخاصی باید چشم پوشی کرد؟ سعی کرده‌ایم برای دنیای بازی نمونه‌های متعددی از شهروندان را خلق کنیم که هر کدام از این شهروند‌ها در مقابل رفتارهای شما عکس العمل‌های متفاوتی را از خود به جای می‌گذارند. می‌توانید همانند شخصیت دکستر در سریال دکستر عمل کرده و طبق شیوه‌های وی به بازی کردن بپردازید یا همانند شخصیت جک قصاب (Jack The Ripper) به کشتار پرداخته و قابلیت‌های غیرطبیعی خود را فعال کنید.

شما همیشه می‌توانید بین این دو شیوه بازی کردن خود سوییچ کنید و به هیچ‌وجه انتخاب‌های خوب و بد برای بازی تعریف نشده است. ما اصلا قصد نداریم تا شما را مجبور به انجام بازی با انتخاب‌های اخلاقی خودتان بکنیم بلکه می‌خواهیم اثری را ارایه بدهیم که بتوانید در جریان آن به شیوه‌ای که دوست دارید به بازی کردن بپردازید.

در ادامه این گفت و گوی نیز گرگوری ساکس، کارگردان هنری بازی Vampyr، اعلام کرده از آن‌جایی که جاناتان رید، قهرمان بازی، یک دکتر است، با یک دید علمی به سمت خیلی از معضلات بازی می‌رود. وی در این باره می‌گوید:

در ابتدای کار، جاناتان با مشکلات زیادی روبرو می‌شود و به اشکال مختلف با آن‌ها روبرو شده و به شکل معقولی آن‌ها را قبول خواهد کرد. از این پس، این شما هستید که تعیین کننده مسیر وی بوده و با توجه به وضعیت‌‌های متفاوت، روند بازی را پیش می‌برید.

بازی Vampyr در تاریخ نامعلومی برای رایانه‌ های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. احتمال می‌رود در نمایشگاه E3 2017 امسال شاهد دموی این بازی باشیم. در آخر نظر شما در مورد بازی Vampyr چیست؟ آیا این بازی با توجه به اقتباس‌هایی که از سایر بازی‌ها گرفته است، می‌تواند به موفقیت برسد؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده