// یکشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۲

تریلر جدید بازی Prey با محوریت صحبت سازندگان

در تریلر جدید بازی Prey نگاهی به یکی از شخصیت‌های اصلی بازی و صحبت‌های سازندگان خواهیم انداخت.

به راحتی می‌توان گفت که بازی Prey یکی از مورد انتظارترین آثار امسال است. حال در طول تریلر جدید بازی شاهد صحبت‌های سازندگان هستیم. این که چگونه شما می‌توانید سرنوشت خود در بازی را مشخص کنید، نجات شخصیت‌ها چگونه بر داستان کلی بازی تاثیر می‌گذارد یا براساس جنسیت شخصیتان قدرت‌هایی که به دست می‌آورید متفاوت خواهد بود، از جمله صحبت‌های سازندگان بازی هستند.

در طول تریلر نیز شاهد یکی از دشمنان بازی به نام Nightmare خواهیم بود و نکته جالبی که اعضای استودیو آرکین (Arkane Studios) به آن اشاره دارند این است که هر چه شما بیشتر بر روی کسب قدرت‌های دشمنان تمرکز کنید، موجوداتی بیشتر برای نابودیتان کمین خواهند کرد. در کنار این مورد سازندگان در خصوص یکی از شخصیت‌های کلیدی بازی با نام الکس یو (Alex Yu) صحبت می‌کنند. در واقع الکس نه تنها برادر شخصیت اصلی که انتخاب می‌کنید بوده، بلکه رئیس ایستگاه فضایی تالوس ۱ (Talos-1) که شما در آن گرفتار شده‌اید است و روابط شما با او بر روی عوامل محیطی تاثیر خواهد گذاشت.

بازی Prey که توسط استودیو موفق و قدرتمند آرکین در حال توسعه است، یک ادامه برای نسخه اصلی بازی که در سال ۲۰۰۶ عرضه شد نیست و ربطی به هم ندارند. اکثر منتقدان که تاکنون به تجربه چندساعت ابتدایی بازی پرداخته‌اند به شدت آن را تحسین کرده و گیم‌پلی Prey را ترکیبی از طراحی مراحی بی‌نظیر سری Dishonored در کنار موارد گوناگونی از سری System Shock و از لحاظ داستان‌سرایی آن را یک الگوبرداری صحیح از بازی BioShock دانسته‌اند.  

| |


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده