// یکشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

بازی موبایل Wolft of the Battlefield: Commando Mobile منتشر شد

کمپانی Capcom Mobile بازی قدیمی Wolft of the Battlefield: Commando Mobile را برای اندروید و iOS منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی موبایل، کمپانی کپکام موبایل (Capcom Mobile) اعلام کرد که بازی موبایل Wolft of the Battlefield: Commando Mobile رای اندروید و آیفون عرضه شده است.

بازی Wolf of the Battlefield: Commando یکی از بازی‌های محبوب آرکید به شمار می‌رود که در سال ۱۹۸۵ میلادی عرضه شده است. بازی مذکور سومین بازی از چهار بازی‌ کلاسیک کپکام است که به دستگاه‌های موبایل راه پیدا کرد. هفته‌های گذشته شاهد انتشار بازی‌های 1942 Mobile و Ghosts’N Goblins Mobile بودیم. چهارمین بازی این مجموعه یعنی Ghouls’n Ghosts به احتمال زیاد طبق روال گذشته هفته آینده برای دستگاه‌های موبایل منتشر می‌شود. همانند دو بازی دیگر این بازی پس از انتشار با قیمت ۱.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که به مناسبت انتشار آن تا مدت زمان کوتاهی با قیمت ۰.۹۹ دلار قابل تهیه و دانلود خواهد بود.

توسعه دهندگان ضمن انتشار این بازی فهرستی از ویژگی‌های بازی موبایل Wolf of the Battlefield: Commando Mobile منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

  • هدایت شخصیت سوپر-جو را در دست بگیرید و پایگاه‌های دشمن را با خاک یکسان کنید.
  • سرنوشت مورد‌نظرتان را برای نبرد رقم بزنید و دشمنان بی‌پایان را یکی بعد از دیگری از بین ببرید.
  • مانند گذشته شخصیت شما در ۸ جهت مختلف شلیک و حرکت می‌کند و شما می‌توانید با پرتاب نارنجک سنگر‌ها را از دشمنان خالی کنید.
  • حالت Casual Mode به کاربران اجازه می‌دهد بازی ساده‌تری را تجربه کنند در حالی که با انجام حالت Classic Mode یک تجربه کلاسیک را از بازی خواهید داشت.
  • بهره‌گیری از جدول امتیازات جهانی و دست‌آوردها (Achivments)

در ادامه می‌توانید تعدادی عکس از بازی Wolf of the Battlefield: Commando Mobile را مشاهده کنید و همچنین می‌توانید از لینک‌های تعبیه شده در انتهای مطلب آن را بر روی موبایل خود خریداری و دانلود کنید.

بازی موبایل Wolf of the Battlefield: Commando Mobile

بازی موبایل Wolf of the Battlefield: Commando Mobile

دانلود بازی موبایل Wolft of the Battlefield: Commando Mobile


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده