نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

پوستر بین المللی فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales منتشر شد

کمپانی والت دیزنی به تازگی پوستر جدید و بین المللی فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales را منتشر کرده است.

کمتر از دو ماه دیگر کاپیتان جک اسپارو با بازی جانی دپ، در پنجمین قسمت از مجموعه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) باز خواهد گشت. علاوه بر اسپارو، شاهد بازگشت ویل ترنر با بازی اورلاندو بلوم، به همراه هکتور باربوسا با بازی جفری راش در فیلم دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده داستان نمی‌گویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) نیز خواهیم بود. برنتون توایتز، کایا اسکودلاریو، کوین مک‌نالی، پل مک‌کارتنی، استیون گراهام، مارتین کلبا و آدام براون دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اواسط ماه اسفند گذشته، کمپانی دیزنی تریلر جدید و پایانی فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales را منتشر کرد. مدت کوتاهی بعد دیزنی تریلر بین المللی این فیلم را نیز منتشر کرد که این تریلر برای بازار چین تهیه و منتشر شده بود. حال دیزنی به دنبال گسترش تبلیغات فیلم Dead Men Tell No Tales در دیگر بازارهای بین المللی است و به همین منظور بخش آلمانی این کمپانی پوستر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است. در این پوستر، جک اسپارو را در مقابل کاپیتان سالازار با بازی خاویر باردم، مشاهده می‌کنیم و در پس زمینه این پوستر یک کشتی شکسته نیز دیده می‌شود. این کشتی به نظر می‌رسد که به گل نشسته و در اطراف آن آبی وجود ندارد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales  New International Poster

با توجه به این پوستر،‌ فیلم Dead Men Tell No Tales در کشور آلمان نام متفاوتی دارد. نام این فیلم در کشور آلمان دزدان دریایی کارائیب: انتقام سالازار (Pirates of the Caribbean: Salazar’s Revenge) است که بی‌ارتباط به اتفاقات این قسمت از مجموعه دزدان دریایی کارائیب نیست. طبق خلاصه داستانی فیلم Dead Men Tell No Tales، اسپارو عامل مرگ سالازار و گرفتار شدن او در یک مثلث شیطانی بوده است و حال او می‌خواهد که از اسپارو و تمام دزدان دریایی دیگر انتقام بگیرد.

فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales قرار است در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۷ (۵ خرداد ۱۳۹۶) به روی پرده برود. کارگردانی این فیلم بر عهده اسپن سندبرگ و یواخیم رانینگ بوده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده