// شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۳

تاریخ انتشار بازی Shiness: The Lightning Kingdom مشخص شد

استودیو Enigami با انتشار تریلری جدید تاریخ انتشار بازی Shiness: The Lightning Kingdom را مشخص کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو انیگامی (Enigami) و کمپانی فوکوس هوم ایتنراکتیو (Focus Home Interactive) اعلام کردند که بازی نقش‌ آفرینی Shiness: The Lightning Kingdom در تاریخ ۲۵ فروردین ماه (۱۴ آوریل) برای ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4  متنشر می‌شود.

همانطور که می‌دانید بازی Shiness: The Lightning Kingdom اولین بار در کمپین کیک‌استارتر (Kickstarter) معرفی شد و توانست بودجه‌‌ای بیش از ۱۳۹ هزار دلار از سوی طرفداران به خود اختصاص دهد. بازی  Shiness: The Lightning Kingdom قرار بود پاییز سال گذشته عرضه شود که پس از تاخیر خوردن از سوی سازندگان به آذر ماه موکول شد و بلاخره اعلام شد که در بهار جاری شاهد انتشار این بازی خواهیم بود. در ادامه می‌توانید چکیده‌ای از ویژگی و داستان بازی Shiness: The Lightning Kingdom که به دست ناشر این بازی نوشته شده، مطالعه کنید.

بازی Shiness یک اثر نقش‌آفرینی اکشن است که توسط استودیو انیگامی  توسعه یافته است و قرار است بازیکنان را به سیاره «ماهرا» دعوت کند، جایی که هرج و مرج و تاریکی آن را فرا گرفته است.

داستان:

بازیکنان بازی را در نقش شخصیت «چَدو» انجام می‌دهند کسی که با یاران خود با استفاده از کشتی هوایی، سفر خود را به سوی جزایر «سلسشال» آغاز می‌کنند.  پس از اتفاقی ناگوار و سقوط کشتی آنها در یکی از جزایر سلسشال، چدو و دوستانش،  خود را در میان  جنگ دو پادشاهی عظیم پیدا می‌کنند. قهرمان این بازی یعنی چدو پس از این اتفاقات به قدرت جادویی جدید دست می‌یابد که به او اجازه می‌دهد با روح‌ سرگردانی به نام Shiness ارتباط برقرار کند.

گیم‌پلی:

گیم‌پلی این بازی در دنیای بزرگی انجام می‌یابد که به لطف ۵ قهرمان قابل بازی می‌توانید به دنیای این بازی قدم بگذارید. با استفاده از قابلیت‌های هر قهرمان راه‌های جدیدی را باز کنید، به طور مثال با از بین بردن دیوار‌ها به غار‌های بزرگ راه بیابید. دنیای این بازی از دشمنان بی رحم پر شده است که می‌توانید با گیم‌پلی هایپر-دینامیک به جنگ با آنها بروید. با استفاده از جادو‌ و حرکات حملاتی خود، ضربات زنجیره‌ای را بر روی دشمنان پیاده کنید. دشمنان خود را نابود کنید و با کسب امتیازات از داستان‌ این بازی لذت ببرید و به ماموریت‌های خود بپردازید. قهرمانان خود را ارتقا دهید و با یادگیری مهارات و جادوه‌های جدید مردم سیاره ماهرا را نجات دهید.

ویژگی‌های برتر:

  • با چدو و چهار همراه او در دنیای پرآشوب این بازی سفر کنید و قهرمان‌های خود را قدرتمند کنید
  • مبارزات هایپر-دینامیک با ترکیبی از حرکات کمبو و بلاک کردن
  • دو مهارت اصلی خود را ارتقا دهید، این مهارت‌ها شامل حرکات فیزیکی و جادویی هستند. با یادگیری قابلیت‌های جدید و همراهان خود به دنیای زیبای Shiness سفر کنید
  • ماموریت‌های اصلی و فرعی این بازی را انجام دهید تا بتوانید قهرمانان خود را از آخرین قابلیت‌ها مجهز کنید

بازی Shiness: The Lightning Kingdom با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین کاربران رایانه‌های شخصی می‌توانند این بازی را از طریق فروشگاه استیم پیش‌ خرید کنند و از تخفیف ۱۵ درصدی و موسیقی متن این بازی یعنی Official Shiness Manga، بهره‌مند شوند.

ضمن اعلام این خبر سازندگان تریلر جدید بازی Shiness: The Lightning Kingdom را منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را دانلود و تماشا کنید:

| |

 

 

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده