نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

انتشار تیزرهایی کوتاه از فیلم Justice League

کمپانی برادران وارنر تیزرهای کوتاهی از فیلم Justice League منتشر کرده است. این کمپانی همچنین اعلام کرد که تریلر اصلی این فیلم روز شنبه منتشر خواهد شد.

اولین تریلر فیلم لیگ عدالت (Justice League) در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو سال ۲۰۱۶ منتشر شد. با این حال، تاکنون تریلر جدیدی از این فیلم منتشر نشده است. حال کمپانی برادران وارنر تیزرهای بسیار کوتاهی از فیلم Justice League منتشر و اعلام کرده است تریلر دوم و جدید این فیلم روز شنبه منتشر خواهد شد. تمرکز اولین ویدیو بر روی شخصیت آکوامن است. در یک بخش از این ویدیو، بتمن را مشاهده می‌کنیم که نیزه سه‌شاخ آکوامن را به او می‌دهد و به نظر می‌رسد که اختلافات خود را کنار گذاشته‌اند. تمرکز دومین ویدیو بر روی شخصیت بتمن و بتموبیل جدید و ارتقا یافته او است که پیش از این تصویر بتموبیل جدید بتمن را مشاهده کرده بودیم. تمرکز ویدیو سوم نیز بر روی شخصیت فلش است. شما در ادامه می‌توانید این سه ویدیو را تماشا کنید:

| |

| |

علاوه بر این، کمپانی برادران وارنر دو پوستر و لوگو جدید فیلم از Justice League نیز منتشر کرده است که تمرکز دو پوستر جدید این فیلم بر روی شخصیت آکوامن، فلش و بتمن است. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

فیلم Justice League به کارگردانی زک اسنایدر، قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز، کیران هایندز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده