نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Rocket League میزبان حالت جدید Dropshot شد

بروزرسانی رایگان Rocket League حالت Dropshot را به‌همراه آیتم‌های تازه‌ای به این بازی اضافه کرد.

چندی پیش در اخبار بازی خواندیم که سازنده‌ی بازی Rocket League آپدیت بزرگی را برای آن در نظر گرفته که حالتی به نام Dropshot یا «دراپ شات» را در دسترس بازیکنان‌اش قرار می‌دهد. اکنون استودیو سایانیکس (Psyonix)، سازنده‌ی بازی، این محتوا را منتشر کرده است و دارندگان راکت لیگ می‌توانند حالت جدید را تجربه کنند.

دراپ شات با الهام از ورزش والیبال طراحی شده و در زمینی شش-ضلعی جریان دارد. این حالتِ بازی دروازه یا حلقه‌ای ندارد که بتوان با پرتاب کردن توپ به درون‌اش امتیاز گرفت؛ بلکه در آن، بازیکنان باید کاشی‌هایی را که زمین تیم مقابل را سنگ‌فرش کرده‌اند از میان بردارند و سپس با پرتاب کردن توپ در حفره‌ی به‌وجودآمده، امتیاز کسب کنند. دراپ شات در پی مسابقات غیر کلاسیک راکت لیگ به آن اضافه شده و ادامه‌ای است بر حالت‌های Hoops (زمین بسکتبال)، Rumble (مود دارای پاورآپ) و همین‌طور زمین هاکی که پیش‌تر به بازی راه یافته بودند.

بروزرسانی اخیر راکت لیگ همچنین تعدادی آیتم را، برای سفارشی‌سازی اتومبیل‌ها، به بازی اضافه می‌کند. این‌بار محتویاتِ در نظر گرفته‌شده حال‌وهوای «عید پاک» را دارند و عبارت‌اند از: آنتن Easter Egg، تاپر Easter Egg و تاپر Bunny Ears که تصاویرشان را در ادامه ملاحظه می‌کنید. این آیتم‌های تزئینی پس از به پایان رسیدن هرکدام از مسابقات آنلاین، به‌طور تصادفی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند و کاربران می‌توانند تا ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) شانس‌شان را برای دریافت کردن آن‌ها امتحان کنند.

همزمان با انتشار محتوای فوق، سایانیکس به پایان رسیدنِ فصلِ سومِ رقابت‌های راکت لیگ را هم اعلام کرد و اکنون باید چشم‌به‌راه فصل چهارم مسابقات باشیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده