// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

بازی‌ های رایگان ماه آوریل سرویس ایکس باکس لایو گلد

اسامی بازی‌های رایگان ایکس‌باکس لایو گلد در ماه آوریل اعلام شد. 

در جدیدترین اخبار بازی، با نزدیک شدن به پایان ماه مارس باید منتظر بمانیم تا متوجه شویم که سرویس‌های مختلف مانند ایکس‌باکس لایو و پلی‌استیشن پلاس چه بازی‌هایی را به صورت رایگان برای مشترکان خود در نظر گرفته‌اند. حال مایکروسافت رسما اسامی بازی‌های رایگان ماه آوریل را اعلام کرده است.

دو اثر رایگان ماه آوریل کنسول ایکس‌باکس وان شامل دو بازی Ryse: Son of Rome و بازی The Walking Dead Season 2 خواهد بود. قابل اشاره است Ryse: Son of Rome یکی از آثار زمان عرضه ایکس‌باکس وان بود که به راحتی توانست قدرت گرافیکی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت را نشان دهد. مطمئنا The Walking Dead Season 2 برای کسانی که پیش از این فصل اول را انجام داده بودند ولی هیچ‌گاه نتوانستند سراغ فصل‌های بعدی بروند فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا متوجه ادامه داستان و ماجراجویی‌های کلمنتاین شوند مخصوصا زمانی که در میانه فصل سوم بازی The Walking Dead هستیم.

 در دسته آثار رایگان این ماه کنسول ایکس‌باکس 360 نیز شاهد دو بازی Assassin’s Creed: Revelations و بازی Darksiders هستیم. «دارک سایدرز» به راحتی یکی از ساخته‌های ارزشمند نسل هفتم صنعت بازی‌سازی است که قطعا ارزش تجربه را دارند. «اساسینز کرید: روِلیشن» نیز برگ نهایی داستان اتزیو دوست داشتنی و فراموش نشدنی بوده و با این که از لحاظ ساختاری در سطح دو قسمت ابتدایی این سه گانه نبود ولی همچنان بازی ارزشمند و جذابی است. در انتها قابل اشاره بوده که هر دو بازی اشاره شده در بالا از طریق ویژگی پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل (Backward compatibility) بر روی کنسول ایکس‌باکس وان نیز قابل تجربه هستند.

در ادامه می‌توانید لیست کامل بازی‌ها و زمان در دسترس قرار گرفتن آن‌ها را مشاهده کنید:

ایکس‌باکس وان:

  • Ryse: Son of Rome (از تاریخ ۱۲ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت)
  • The Walking Dead: Season Two (از تاریخ ۲۷ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت)

ایکس‌باکس 360:

  • Darksiders (از تاریخ ۱۲ تا ۲۶ فروردین)
  • Assassin's Creed: Revelations (از تاریخ ۲۷ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت)


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده