// جمعه, ۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

سلاح های بازی Splatoon 2 معرفی شدند

کمپانی نینتندو سلاح‌های بازی Splatoon 2 را در قالب چندین ویدیو معرفی کرد.

در روز‌های ابتدایی سال ۲۰۱۷ و در خلال کنفرانس معرفی جدید‌ترین کنسول کمپانی نینتندو یعنی نینتندو سوییچ، دومین بازی از سری Splatoon تحت نام بازی Splatoon 2 به عنوان یکی از بازی‌های انحصاری این کنسول معرفی شد. حال با استناد به جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو با انتشار تعدادی ویدیو سلاح‌های متعدد این بازی را معرفی کرده است.

کمپانی Nintendo ویدیو‌های مذکور را از طریق پستی در Squid Research Labs (وبلاگ سازندگان در تامبلر) منتشر کرده است. با این‌حال که سلاح‌های ۹‌گانه بازی Splatoon 2 برای بازیکنان نسخه پیشین این سری شناخته شده هستند، اما ویدیو‌های معرفی آن‌ها از این حیث اهمیت دارد که حاوی بخش‌هایی از گیم‌پلی این بازی بر روی Nintendo Switch است. معرفی سلاح‌های Splattershot ،Splat Dualies ، Splat Roller ،Splat Charger ،Curling Bomb ،Injekt ،Tenta Missiles ، Splashdown و Sting Ray را در زیر مشاهده می‌کنید:

اواسط ماه فوریه سال میلادی جاری کمپانی نینتندو نسخه دمو چند‌نفره بازی Splatoon 2 به نام Global Testfire را معرفی کرد. این نسخه که در ۶ بخش یک ساعته قابل بازی بوده و شامل دو نقشه The Reef و Musselforge Fitness است، از ۲۴ مارس تا ۲۶ مارس (۴ فروردین تا ۷ فروردین) به صورت انحصاری بر روی پلتفرم نینتندو سوییچ در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. ساعات در‌نظر گرفته برای تجربه نسخه مذکور را در اینجا مشاهده می‌کنید. بازی Splatoon 2 که در دسته تیر‌اندازی سوم‌شخص قرار گرفته و به دو صورت تک‌نفره و چند‌نفره (آنلاین و محلی) قابل انجام است، در بازه زمانی سه‌ماهه دوم تا سه‌ماهه سوم ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده