نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

توییت های فیل اسپنسر در مورد همکاری با ناشران ژاپنی

فیل اسپنسر، مدیر ایکس‌باکس، اخیرا توییت‌های در مورد همکاری با ناشران ژاپنی و موارد دیگر منتشر کرده است. 

فیل اسپنسر، مدیر ایکس‌باکس، یکی از افرادی است که معمولا فعالیت زیادی در توییتر دارد و حال هم وی از این شبکه اجتماعی استفاده کرده تا پیرامون سفر اخیرش به کشور ژاپن اطلاعاتی را با کاربران به اشتراک بگذارد. اسپنسر در اولین توییتش اعلام کرد که وی و اعضای تیم ایکس‌باکس، اهمیت زیادی برای بازخورد‌های کاربران قائل هستند:

هدف ما همیشه این است که کارمان را به بهترین شکلی که می‌توانیم انجام دهیم. به همین دلیل همواره بازخورد‌ها را دریافت کرده و سعی می‌کنیم به آن‌ها عمل کنیم. نظرات کاربران انرژی زیادی به من و تیم می‌دهد. 

اسپنسر سپس اعلام کرد که سفر اخیرش به ژاپن باعث شده تا او به همکاری با ناشران ژاپنی ترغیب شود:

سفر اخیرم به ژاپن باعث شد تا به همکاری با ناشران ژاپنی علاقه‌مند‌تر شوم. درست است که کار‌های زیادی دارم، ولی قطعا سعی خواهیم کرد با ناشران ژاپنی هم بیش‌تر همکاری کنیم. 

وی سپس اعلام کرد آن دسته از ناشران ژاپنی که بازی‌هایی جهانی می‌سازند، دوست دارند که ایکس‌باکس موفق‌تر باشد:

ناشران ژاپنی که برای بازار‌های جهانی بازی می‌سازند، دوست دارند که ایکس‌باکس موفق‌تر باشد. بازی Final Fantasy XV [که برای ایکس‌باکس وان هم عرضه شد] یک مثال برای این موضوع است. 

توییت بعدی اسپنسر در مورد عرضه بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی (JRPG) بیش‌تر برای ایکس‌باکس وان در آینده نزدیک بود:

می‌دانم که در گذشته هم این را اعلام کرده‌ام ولی باز هم می‌گویم که در آینده بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی بیش‌تری برای ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. 

وی همچنین در ادامه از طرفداران خواست که از بازی Candleman، اولین بازی چینی سرویس ID@Xbox حمایت کنند:

اخیرا بازی Candleman را که اولین بازی چینی سرویس ID@XBOX است تمام کردم و می‌توانم بگویم که بازی عالی است. لطفا از آن حمایت کنید. 

در توییت پایانی هم اسپنسر به لیست شدن بازی ReCore: Definitive Edition در یک خرده‌فروشی آلمانی واکنش نشان داد و بدون اینکه چیزی را تایید یا رد کند، اعلام کرد که بازی ریکور پتانسیل بالایی دارد. وی اعلام کرد که بازی ReCore کار خود را به عنوان یک پروژه کوچک آغاز کرد و با وجود اینکه هایپ زیادی پیرامون آن وجود داشت، ولی در کل قرار نبود که بازی به چشم یک اثر خیلی بزرگ دیده شود. 

به هر حال باید منتظر ماند و دید که وعده همکاری بیش‌تر با ناشران ژاپنی در نهایت چه نتیجه‌ای برای ایکس‌باکس وان خواهد داشت. قطعا عرضه بازی‌های ژاپنی بیش‌تر برای این کنسول باعث خواهد شد تا کاربرانی که به این بازی‌ها علاقه‌مند هستند، بیش‌تر جذب کنسول مایکروسافت شوند. نظر شما در این مورد چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده