نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

یک فیلم فرعی دیگر از اسپایدرمن در دست ساخت است

به نظر می‌رسد که یک فیلم فرعی دیگر از اسپایدرمن با محوریت شخصیت‌های Silver Sable و Black Cat در دست ساخت است.

هفته گذشته بود که سونی اعلام کرد که در حال ساخت یک فیلم فرعی بر اساس مجموعه Spider-Man با محوریت شخصیت ونوم است. حال در جدیدترین اخبار سینما، طبق گزارشات منتشر شده، به نظر می‌رسد یک فیلم دیگر از این مجموعه این‌بار با محوریت شخصیت‌های Silver Sabel و Black Cat در دست ساخت است.

این خبر را وب‌سایت هالیوود ریپورتر اعلام کرد و بر طبق گزارش این‌ وب‌سایت، به نظر می‌رسد کریس یوست، شخصی که وظیفه نوشتن فیلم‌نامه Thor: Ragnarok را بر عهده داشته، در حال کار برروی فیلم‌نامه این فیلم جدید است. وی در حال ویرایش نسخه‌ای است که توسط لیزا جوی (یکی از خالقین سریال Westworld) نوشته شده بود. با استناد به گزارش Hollywood Reporter، کارگردان فیلم به زودی اعلام خواهد شد و کار ساخت فیلم به صورت رسمی از پاییز سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. 

در طی سال‌ها، شخصیت‌های Black Cat و Silver Sable، در مقاطعی دوست و در مقاطعی دشمن مرد عنکبوتی بوده‌اند. هنوز اطلاعات بیشتری از قبیل نام و تاریخ اکران فیلم مشخص نشده است. فیلم بعدی اسپایدرمن با نام Spider-Man: Homecoming با بازی تام هالند در نقش مرد عنکبوتی تابستان امسال اکران خواهد شد و فیلم بعدی اسپایدرمن نیز هم‌اکنون در دست ساخت است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده