نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

تمدن مقدونیه باستان به بازی Civilization VI اضافه می‌شود

استودیو فیرکسیس گیمز تایید کرد که تمدن مقدونیه باستان نیز به زودی به Civilization VI اضافه می‌شود. 

چند روز پیش بود که استودیو فیرکسیس گیمز اعلام کرد به زودی دو تمدن جدید به بازی Civilization VI اضافه خواهند شد و تمدن ایران را هم به عنوان یکی از دو کشور معرفی کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی این استودیو اعلام کرد که دومین تمدنی که به بازی اضافه خواهد شد هم مقدونیه باستان است. پادشاه این تمدن اسکندر مقدونی خواهد بود. 

قابلیت ویژه تمدن مقدونیه، Hellenistic Fusion نام دارد که باعث می‌شود پس از تصرف یک شهر، امتیاز‌های ویژه‌ای دریافت کنید که این امتیاز‌ها بنا به منطقه‌ای که شهر در آن ساخته شده متغیر هستند. از طرفی دیگر شخص اسکندر هم یک قابلیت ویژه دارد که باعث می‌شود تاثیرات مخرب جنگ کم‌تر از سایر تمدن‌ها باشد و در نتیجه جنگ‌های طولانی مدت آسیب کم‌تری به شما وارد خواهند کرد. 

تمدن مقدونیه دو نیروی ویژه هم دارد؛ اولی Hypaspist که جایگزین Swordsman می‌شود و برای حمله کردن به شهر‌ها و منطقه‌های اطراف آن‌ها بسیار مناسب است. نیروی دوم هم Hetairoi نام دارد که جایگزین Horseman می‌شود و در همان ابتدا می‌توان وی را یک سطح ارتقا داد. 

در نهایت ساختمان مخصوص مقدونیه هم Basilikoi Paides است که باعث می‌شود برای ساخت یک سری نیرو‌های نظامی امتیاز‌های خاصی دریافت کنید. 

فیرکسیس گیمز هنوز اعلام نکرده که دو تمدن ایران و مقدونیه باستان چه زمانی به بازی اضافه خواهند شد. این دو تمدن قرار است همراه با آپدیت بهاری برای خرید در دسترس قرار بگیرند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده