// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

در نینتندو سوییچ های آینده مشکل جوی کان سمت چپ وجود نخواهد داشت

کمپانی نینتندو اعلام کرده است که مشکل مربوط به اتصال جوی‌کان سمت چپ نینتندو سوییچ در کنسول‌های در حال تولید وجود نخواهد داشت.

با وجود عرضه شدن کنسول نینتندو سوییچ، بعضی از کاربران اعلام کرده بودند که جوی‌کان سمت چپ این کنسول دارای مشکل اتصال بوده و در بعضی از مواقع ارتباط آن قطع می‌شود. حال طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، کمپانی نینتندو اعلام کرده است که این مشکل کاملا برطرف شده و در کنسول‌های آینده این قطعی ارتباط وجود نخواهد داشت.

در ادامه‌ی بیانیه‌ای که کمپانی نینتندو در این مورد منتشر کرده است، اعلام شده که این مشکل مربوط به نوع طراحی جوی‌کان‌ها بوده است. کمپانی نینتندو در این بیانیه می‌گوید:

در حال تلاش برای تعمیر یا جایگزین کردن این نوع جوی‌کان‌ها بوده و مشکل مربوط به اتصال را حل کرده‌ایم. شاید در این میان مشکلات اتصال وایرلسی دیگری نیز وجود داشته باشد که ما از مشتریان خود خواسته‌ایم در صورت مشاهده این مشکلات با بخش پشتیبانی ما تماس گرفته تا در صورت لزوم، نکات لازم به آن‌ها گفته شود تا بتوانند مشکل خود را برطرف کنند. حال اگر مشکل مورد نظر با تعمیر جوی‌کان قابل حل باشد، می‌توانند جوی‌کان خود را مستقیما به کمپانی نینتندو فرستاده و کمتر از یک هفته آن را دریافت کنند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده