نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

مشکل اتصال به اینترنت در بروزرسانی جدید پلی استیشن 4 برای برخی از کاربران

به نظر می‌رسد جدیدترین بروزرسانی کنسول پلی‌استیشن 4، باعث بروز مشکلاتی در اتصال به اینترنت از طریق وای‌فای برای برخی از کاربران شده است.

بروزرسانی بزرگ نسخه 4.5 پلی‌استیشن 4، در حدود دو هفته پیش عرضه شد و به نظر می‌رسد با اینکه این بروزرسانی باعث بهبود نرخ فریم در کنسول سونی شده است، برخی از کاربران در اتصال به اینترنت از طریق وای‌فای با مشکل روبه‌رو شده‌اند. پس از این بروزرسانی، یک مبحث جدید در فوروم رسمی پلی‌استیشن آغاز شد که تعدادی از کاربران در آن مبحث اعلام کردند که در هنگام اتصال به اینترنت از طریق وای‌فای، با پیغام خطای NW-31297-2 روبه‌رو می‌شوند. 

در ابتدا به نظر می‌رسید این مشکل، یک مشکل بسیار کمیاب است اما پس از حدود دو هفته که از عرضه این بروزرسانی می‌گذرد، در حدود ۲۵۰ نفر در این مبحث اعلام کرده‌اند که با چنین مشکلی روبه‌رو هستند و در هنگامی که می‌خواهند از طریق وای‌فای به اینترنت متصل شوند، با این پیغام خطا مواجه می‌شوند و استفاده از راهنمای رفع مشکل رسمی سونی نیز کمکی به حل این مشکل نکرده است.

هنگامی که از سونی در رابطه با این مشکل سوال شد، آنها در جواب گفتند که از این مشکل مطلع هستند و اعلام کردند که در حال بررسی آن هستند تا بتوانند هرچه سریع‌تر مشکل اتصال به اینترنت کنسول پلی‌استیشن 4 را رفع کنند.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده