// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

بزرگترین بروزرسانی سرویس GOG Galaxy منتشر شد

به تازگی بروزرسانی 1.2 سرویس GOG Galaxy منتشر شده و ویژگی‌هایی را به آن اضافه می‌کند که سرویس‌هایی مانند استیم از داشتن آن محروم هستند.

در جدیدترین اخبار بازی، سرویس GOG Galaxy که در واقع کلاینت پیشنهادی این فروشگاه DRM-free (هیچکدام از آثار قرار گرفته در این فروشگاه از قفل‌ و سایر موارد محدود کننده استفاده نمی‌کنند) است در ماه آوریل از حالت بتا و آزمایشی خارج خواهد شد. حال به تازگی بروزرسانی 1.2 این نرم‌افزار منتشر شده و ویژگی‌هایی را به آن اضافه می‌کند که حداقل امیدوارم هستیم که سایر سرویس‌های بازی بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی مانند استیم، یوپلی، اورجین و... از آن الگوبرداری کنند. 

بروزرسانی ۱.۲ ویژگی‌های کلیدی زیادی را به نرم‌افزار اضافه می‌کند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها ویژگی ذخیره سازی در فضای ابری (Cloud saves) است و نکته جالب این بوده که هر بازی قرار داده شده در سرویس GOG Galaxy از این موضوع پشتیبانی می‌کند. (حتی اگر به صورت پیش فرض برخی از آثار از این مورد پشتیبانی نکنند) بنابراین اگر در حال انجام بازی‌های کلاسیکی مانند Planescape: Torment یا Vampire: The Masquerade – Bloodlines هستید به راحتی می‌توانید فایل‌های ذخیره خود را در فضای ابری قرار داده و بعدها حتی اگر نرم‌افزار را نیز در اختیار نداشته باشید به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

ویژگی کلیدی دیگر که در طول این بروزرسانی به سرویس GOG Galaxy اضافه شده است به توانایی شخصی‌سازی تنظیمات نرم‌افزار براساس علایق خود باز می‌گردد. گیمران به راحتی می‌توانند گزینه‌هایی را که دوست دارند فعال یا غیرفعال کنند در واقع سرویس GOG گفته که دلیل اصلی این موضوع دادن اختیار کامل به افرادی است که چندان علاقه‌ای به استفاده از ویژگی‌های پیشرفته نرم‌افزار GOG Galaxy ندارند.

از سایر بهبود‌ها می‌توان به حالت Hibernate mode اشاره کرد که درصد استفاده از پردازنده را کاهش داده و میزان عمر شارژ باطری را افزایش دهد. همچنین شما می‌توانید محدودیت‌هایی را برای استفاده از پهنای باند اینترنت خود پیاده سازی کنید. ویژگی‌هایی دیگری مانند گرفتن اسکرین شات، نشان دهنده فریم ریت، دستاوردها، دانلود‌ بازی‌ها براساس برنامه‌ریزی خودتان و... نیز اخیرا به سرویس GOG Galaxy اضافه شده‌اند. 

شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به صفحه Galaxy در سرویس GOG سر بزنید. برخلاف استیم حتی اگر نخواهید که از نرم‌افزار استفاده کنید باز هم به راحتی و بدون هیچ محدودیتی می‌توانید به دانلود بازی‌های دلخواه خود از طریق وبسایت GOG ادامه دهید. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده