// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

اولین تصاویر از بازی اندروید و آیفون Warhammer Quest 2 منتشر شد

بازی اندروید و آیفون Warhammer Quest 2: The End Times در پاییز ۲۰۱۷ برای دستگاه‌های موبایل منتشر می‌شود.

با توجه به اخبار بازی، درنهایت امروز طرفداران مجموعه‌ی Warhammer Quest می‌توانند اولین تصاویر منتشر شده از ادامه‌ی این بازی استراتژی نوبتی را مشاهده کنند. بازی Warhammer Quest 2: The End Times اکنون مراحل توسعه‌ را در کمپانی تازه تاسیس Perchang طی می‌کند. این کمپانی را Ben Murch، یکی از توسعه‌دهنده‌‌های سابق استودیو Rodeo، توسعه‌دهنده‌ی Warhammer Quest 1 تاسیس کرده است. طبق اعلام توسعه‌دهنده بازی، Warhammer Quest 2‌ قرار است در پاییز ۲۰۱۷ برای دستگاه‌های اندروید و آیفون عرضه شود.

وارهمر کوییست 1 نخستین بار در سال ۲۰۱۵ برای دستگاه‌های موبایل منتشر شده بود. با این حال به دنبال عدم موفقیت بازی Warhammer 40,000: Deathwatch استودیوی Rodeo Games تصمیم به یک وقفه‌ی طولانی در توسعه‌ی بازی‌های ویدیویی گرفته بود. هرچند در نهایت Ben Murch یکی از توسعه‌دهندگان این استودیو اقدام به تاسیس استودیوی Perchang و انتشار یک بازی اندروید و آیفون معمایی با همین نام گرفت.

 برای پایان Old World رویداد ویرانگری پیشگویی شده و اکنون نیروهایی Chaos حمله نهایی را آغاز کرده‌اند. شخصیت‌هایی از تمام نژادها و سرزمین‌ها دوشادوش یکدیگر اکنون با ارواح آخرالزمانی مبارزه‌ می‌کنند. در حالی که افسون‌گران به دنبال قدرتی بی حد و حصر هستند، شکارچیان جادوگران به‌دنبال تسویه‌ حسابی طولانی مدت هستند.

با نگاهی به تصاویر به نظر می‌رسد بازی Warhammer Quest 2 اتمسفر تاریک اولین شماره را ادامه خواهد داد. البته این بار در کنار محیطی جذاب شاهد تغییر دید دوربین بالا به پایین بازی از برخی جهات هستیم.

بازی Warhammer Quest 2: The End Times

بازی Warhammer Quest 2: The End Times

بازی Warhammer Quest 2: The End Times

بازی Warhammer Quest 2: The End Times

برای دانلود بازی های موبایل به بخش بازی اندروید، بازی آیفون یا بازی ویندوز موبایل زومجی مراجعه کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده