// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

بروزرسانی جدید بازی موبایل Pokemon Go‌ منتشر شد

استودیو Niantic Labs بروزرسانی جدید بازی Pokemon Go را برای دستگاه‌های اندروید و iOS منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی موبایل، بروزرسانی جدیدی برای بازی موبایل Pokemon Go منتشر شد. این بروزرسانی تغییرات چندانی را در بازی اعمال نمی‌کند.

به نقل از سایت پوکمون گو، تمرکز این بروزرسانی بر روی دو بخش کوچک است. کاربران پس از اتمام اولین چالش این بازی که یک چالش ۷ روزه است و با نام First PokeStop of the Day شناخته می‌شود، یک آیتم «تکامل» (Evolution) به طور تصادفی به آنها تعلق می‌گیرد. پیش‌تر کاربران روزانه با اجرای حالت Pokestop از ۲۵۰۰ XP و یک آیتم برای دیسک فوتو بهره می‌بردند.

به گفته سازندگان بروزرسانی جدید بازی موبایل Pokemon Go مشکلات نوشتاری جزئی این بازی را برطرف می‌کند، البته به جزئیات آن اشاره‌ای نشده است. پس از دانلود این بروزرسانی، نسخه بازی Pokemon Go بر روی دستگاه‌های اندروید 0.59.1 و آیفون 1.29.1 نشان داده خواهد شد.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی Pokemon Go. استودیو نیانتیک لبز (Niantic Labs) رسما اعلام کرد که در سال جاری میلادی شاهد حضور قهرمان‌های افسانه‌ای بیشتر در این بازی  خواهیم بود. همچنین قرار است بزودی سیستم مبادلات جدید نیز در این بازی تعبیه شود، البته تاتسو نامورا، مدیرتولید، اعلام کرد که این مبادلات به صورت اینترنتی انجام نخواهد گرفت و مبادلات به صورت حضوری انجام می‌یابد.

برای دانلود بازی های موبایل به بخش بازی اندروید، بازی آیفون یا بازی ویندوز موبایل زومجی مراجعه کنید.

 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده