نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

نسخه Limited Edition ریمیک بازی Fire Emblem Echoes برای 3DS معرفی شد

یک نسخه ویژه برای ریمیک بازی Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia معرفی شد.

امروز نسخه ویژه ریمیک بازی Fire Emblem Echoes که قرار است برای کنسول دستی 3DS منتشر شود، رونمایی شد. در کنار رونمایی از این نسخه، جزئیات جدیدی در مورد نحوه کارکرد فیگورهای Amiibo در بازی هم مشخص شد.

نسخه Limited Edition بازی Fire Emblem Echoes شامل یک کتاب طرح‌های هنری بازی با جلد سخت، یک دیسک حاوی موسیقی متن و برخی اصوات برتر بازی، یک پنس از شخصیت‌های اصلی بازی یعنی Alm، Celica و Marth و در نهایت یک نسخه از بازی است. شاید بهترین ویژگی این نسخه مخصوصا برای طرفداران مجموعه مربوط به کاور دو روی آن باشد که طراحی سمت دیگر آن شبیه به باکس آرت بازی Fire Emblem Gaiden است که بازی Fire Emblem Echoes براساس آن طراحی شده و تنها در کشور ژاپن عرضه شد.

نسخه Limited Edition بازی Fire Emblem Echoes در کنار نسخه معمولی بازی به قیمت ۶۰ دلار در تاریخ ۱۹ مه (جمعه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) عرضه خواهد شد. قیمت این نسخه ۲۰ دلار گرانتر از نسخه معمولی بازی است.

هم زمان با انتشار بازی در ۲۹ اردیبهشت، شاهد عرضه فیگورهای Amiibo شخصیت‌های Alm و Celica نیز خواهیم بود که در یک باندل ۲۵ دلاری منتشر می‌شوند. کمپانی نینتندو در اعلامیه مطبوعاتی توضیح داد که از این فیگورها می‌توان برای فعال کردن یکسری سیاه چال اختصاصی استفاده کرد. به این ترتیب، بازی با با نابودی غول آخرها به شما فرصت بیشتری برای دریافت آیتم‌های جدید و ارتقای سطح ارتش‌تان می‌دهد.

علاوه بر این، قابلیت چرخش Mila به شما اجازه می‌دهد که در جریان نبرد، از یک Amiibo برای قربانی کردن سلامتی یکی از دو شخصیت تحت کنترلتان استفاده کنید. سپس، یک همراه غیر واقعی جدید که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود احضار خواهد شد که برای یک دور به عنوان متحد شما مبارزه خواهد کرد. پس از آنکه سطح Alm و Celica را ارتقا دادید، می‌توانید قابلیت‌های آن‌ها را در Amiibo ذخیره کنید تا قدرت همراهی را که احضار می‌کنید، افزایش دهید.

همچنین می‌توانید با استفاده از هر یک از فیگورهای Amiibo مجموعه Fire Emblem از بازی Super Smash Bros. که در اختیار دارید، یک همراه غیر واقعی از شخصیت فیگور مربوطه را احضار کنید تا به شما کمک کند. در ضمن با استفاده از تمامی فیگورهای Amiibo موجود می‌توانید برای احضار یک هیولا استفاده کنید که شما را در نبرد یاری خواهد کرد.

بازی Fire Emblem Echoes در واقع بازی Fire Emblem Gaiden با طراحی خلاقانه و جدید است. این بازی به امکاناتی از قبیل امکان گشتن آزادانه محیط و سیاه چال‌های سه بعدی مجهز بوده و همچنین یکسری مکانیک جدید دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده