نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

منتظر خبر مهمی از مجموعه Terminator در سال ۲۰۱۷ باشید

تهیه کننده فیلم ترمیناتور (Terminator) از یک معرفی بزرگ در رابطه با این مجموعه در طی سال ۲۰۱۷ میلادی خبر داد.

فیلم ترمیناتور: پیدایش (Terminator Genisys)، آخرین فیلم Terminator بود که در سال ۲۰۱۵ به روی پرده رفت. این فیلم نتوانست نظر منتقدان را جلب کند و نقدهای بسیار ضعیفی دریافت کرد. با وجود عملکرد نسبتا خوبی که این فیلم در گیشه داشت، اما کمپانی پارامونت ساخت دنباله این فیلم را متوقف کرد. در بهمن سال ۱۳۹۴، کمپانی پارامونت رسما دنباله فیلم Terminator Genisys را از جدول اکران خود حذف کرد. پس از آن امیلیا کلارک اعلام کرد که کار او با نقش سارا کانر به پایان رسیده است و او در دنباله این فیلم حضور ندارد. 

اخیرا خبری منتشر شده مبنی بر اینکه ساخت و تولید فیلم ترمیناتور ۶ (Terminator 6) به طور کامل لغو شده است و همچنین آرنولد شوارزنگر نیز قصد بازگشت به این مجموعه را دیگر ندارد. حال در جدیدترین اخبار سینما، به نظر می‌رسد که بزودی ساخت قسمت جدید و بازسازی مجموعه Terminator تایید خواهد شد. دیوید الیسون، از مدیران کمپانی اسکای‌دنس و تهیه کنندگان مجموعه Terminator، اطلاعات جدیدی از آینده این مجموعه به اشتراک گذاشته است. در مصاحبه با وب‌سایت کولیدر، الیسون گفت که آینده مجموعه Terminator را روشن می‌داند و فاش کرد که طی سال ۲۰۱۷ میلادی خبر مهمی از این مجموعه منتشر خواهد شد. او گفت:

من می‌گویم که ما راه حل‌های مناسبی برای آینده این مجموعه در اختیار داریم و به اعتقاد من آینده فوق العاده روشنی در انتظار مجموعه Terminator است. من فکر می‌کنم که این مجموعه در مسیر درستی قرار گرفته است و فیلم بعدی این مجموعه چیزی است که طرفداران از زمان قسمت دوم فیلم Terminator انتظار آن را می‌کشیدند. ما در سال جاری میلادی خبر مهمی در رابطه با مجموعه Terminator اعلام خواهیم کرد. این چیزی است که ما در مورد آن بسیار هیجان زده هستیم و ما فکر می‌کنیم که این خبر مجموعه Terminator را در مسیری که به آن نیاز دارد، قرار خواهد داد.

Terminator Genisys

در اوایل ماه بهمن گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه جیمز کامرون در حال بازگشت به مجموعه Terminator است و احتمالا این فیلم کاملا بازسازی می‌شود و تیم میلر کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و ممکن است حرف‌های الیسون بی ارتباط به این خبر نباشد. کامرون دوباره در سال ۲۰۱۹ حقوق مجموعه Terminator را بدست خواهد آورد و احتمالا با بازگشت او شاهد تغییرات متعددی خواهیم بود. با توجه به خبرهای که اخیرا منتشر شده است، انتظار می‌رود فیلم جدید Terminator یک بازسازی براساس این مجموعه باشد و کامرون به عنوان تهیه کننده اجرایی و کسی که خط مشی‌های این مجموعه را تعیین می‌کند، در این فیلم حضور داشته باشد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده