// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

استودیو بایوور با قدرت از Mass Effect: Andromeda پشتیبانی خواهد کرد

بایوور در پاسخ به سوالات کاربران اعلام کرده است که در حال برطرف کردن بخش عمده‌ای از مشکلات بازی Mass Effect: Andromeda هستند.

بازی Mass Effect: Andromeda بالاخره روانه بازار شد و انتظارهای طرفداران این مجموعه به پایان رسید ولی متاسفانه ظاهرا بازی از مشکلات زیادی در زمینه شخصیت پردازی و انیمیشن‌های صورت شخصیت‌ها بهره می‌برد. در جریان این چند روز گذشته خیلی‌ها ویدیوهای جالب و متاسفانه خنده‌داری از این مشکلات ساخته‌اند و در کنار آن، خیلی از طرفداران از تیم سازنده خواستار تغییرات و درست کردن مشکلات بازی شده‌اند.

اینکه تیم سازنده به نحوی به آن‌ها قول بدهد که مشکلات را حل خواهند کرد. این در حالی است که استودیو بایوور، سازنده بازی Mass Effect: Andromeda، اعلام کرده بود که فعلا برنامه‌ای برای حل مشکلات در سریع‌ترین زمان ممکن وجود ندارد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از اشخاصی که کاربران از وی در خواست کرده بودند تا به مشکلات بازی توجه کنند، ایان اس. فریزر، طراح ارشد بازی، بود که از طریق توییتر یکی از کاربران از وی پرسیده بود:

در حالی که تعداد زیادی از طرفداران از انیمیشن‌های صورت شخصیت‌ها ناراضی هستند و تیم سازنده هم از این موضوع با خبر است، آیا می‌توانیم انتظار عرضه شدن یک بروزرسانی یا مورد دیگری برای حل این مشکلات باشیم؟

در جواب به این کاربر فریزر مستقیما از انیمیشن‌ها صحبتی نکرده است ولی اعلام کرده که بسیاری از مشکلات بازی حل خواهند شد. وی در این باره می‌گوید:

ما در حال بررسی حل بسیاری از مشکلات بازی هستیم و می‌خواهیم از بازی خود به قوی‌ترین شکل ممکن پشتیبانی کنیم. در حال حاضر نمی‌توانم اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار بدهم.

ظاهرا با این جواب بخشی از کاربران متقاعد نشدند و باز در این مورد از فریزر سوال کردند و وی پاسخ داد:

نمی‌توانم هنوز قول بدهم ولی ما در حال ارزیابی گزینه‌های مختلفی هستیم تا این مورد را بهتر کنیم.

همچنین در جواب یکی دیگر از کاربران که سوال مشابهی پرسیده بود نوشت:

قولی نمی‌دهم ولی در حال حاضر این مورد را به لیست مواردی که ما برای برطرف کردن یا اضافه کردن مواردی برای شخصیت‌ها در نظر گرفته‌ایم، اضافه کرده‌ام.

با تمام این تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم آیا بایوور مشکلات بازی Mass Effect: Andromeda که قابل حل شدن هستند تا چه اندازه برطرف خواهد کرد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده