// جمعه, ۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

بازی ترسناک Daymare: 1998 به Greenlight استیم راه پیدا کرد

استودیو Invader اعلام کرد که بازی Daymare: 1998 پس از شکست خود در کمپین کیک‌استارتر به سیستم Greenlight‌ استیم ملحق شد.

ماه گذشته استودیو اینویدر (Invader)  اعلام کرد که کمپین کیک‌استارتر بازی وحشت بقا Daymare: 1998 را برگزار کرده است. بودجه مورد نیاز این بازی در سایت کیک‌استارتر ۱۸۰ هزار دلار تعیین شده بود که بازی موفق به کسب آن نشد. 

حال امروز در جدیدترین اخبار بازی، تیم‌ توسعه اعلام کرد که ساخت این بازی همچنان ادامه دارد. در ادامه استودیو اینویدر ضمن توضیحاتی اعلام کرد که بازی Daymare: 1998 توانست به سیستم Greenlight استیم راه یابد و نوشت:

دوست داریم یک خبر خوب را با شما در میان بگذاریم، امروز ولو رسما اعلام کرد که بازی Daymare: 1998 به سیستم Greenlight استیم راه پیدا کرد.

ما بسیار خوشحال و هیجان زده هستیم، ما فکرش را هم نمی‌کردیم که به این زودی به سیستم Green Light ملحق شویم، از پشتیبانی شما طرفداران متشکر هستیم.

توسعه دهندگان حاضر در استودیو اینویدر اعلام کردند که به زودی خبر‌های زیادی را پیرامون بازی Daymare: 1998 منتشر خواهند کرد.

پیش‌تر پس از آغاز کمپین کیک‌استارتر بازی Daymare: 1998 سازندگان توضیحاتی پیرامون نام این بازی دادند و در مورد عنصر‌های کمرنگی که اواخر  در بازی‌های ترسناک و حالت بقا شاهد هستیم، گفتند:

حال و هوا، جو و همچنین حس واقع‌گرایی اواخر در شخصیت‌ها و تنظیمات بازی‌های مشابه کمتر دیده می‌شود. مهمترین و برجسته‌ترین آثار وحشت بقا که توانستند این سبک را خلق کنند در دهه ۹۰ میلادی منتشر شده‌اند، اما اواخر اکثر بازی‌های سوم شخص ترسناک در سبک شوتر یا اکشن ظاهر می‌شوند.

قابل ذکر است که سیستم Greenlight  استیم به استودیو‌های بازی‌سازی مستقل این اجازه را می‌دهد که با ثبت بازی‌های خود در این سیستم بازی‌های خود را توسعه و منتشر کنند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده