نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

تریلر هنگام انتشار اولین بسته الحاقی داستانی Sniper Elite 4

اولین DLC داستانی بازی Sniper Elite 4 عرضه شد و سازندگان به مناسبت آن تریلر جدیدی منتشر کردند. 

اولین بسته الحاقی بازی Sniper Elite 4 هفته گذشته با نام Deathstorm Part 1: Inception معرفی شد و حال این DLC عرضه شده است. Deathstorm Part 1: Inception در اصل اولین فصل از یک مینی کمپین سه قسمتی است که قرار است داستان جدیدی را روایت کند. این بسته به صورت مجزا قیمتی معادل ۷ دلار داشته و دارندگان سیزن پس بازی هم به صورت رایگان آن را دریافت خواهند کرد. استودیو ربلیون، سازنده بازی، بسته Deathstorm Part 1: Inception را به شرح زیر معرفی کرده است:

اتفاقات بسته Deathstorm Part 1: Inception پس از وقایع داستان بازی اصلی رخ می‌دهند و در آن کارل فیربرن باید به مناطق سرد شمال ایتالیا رفته و وارد یک پایگاه نیروی دریایی نازی‌ها شود که اخیرا بمباران شده است. فیربرن در این پایگاه ماموریت‌های مختلفی داشته و باید کار نازی‌ها را که در اثر بمباران آسیب دیده‌اند، تمام کند. اما اصلی‌ترین ماموریت وی به دست آوردن یک بسته بسیار حیاتی و مهم با نام Deathstorm است. 

البته Deathstorm Part 1: Inception تنها محتویاتی نیست که برای بازی اسنایپر الیت ۴ منتشر شده است و ساخته جدید ربلیون بسته Night Fighter را نیز دیروز دریافت کرده است. این بسته سه سلاح جدید، ظاهر جدید برای هشت مورد از سلاح‌های بازی و پوشش‌های جدید برای شخصیت‌های زن و مرد را به بازی اضافه می‌کند و به صورت مجزا به قیمت ۸ دلار قابل خرید است و البته خریداران سیزن پس آن را رایگان دریافت می‌کنند. 

استودیو ربلیون همچنین یک سری محتویات رایگان را نیز به بازی جدید خود اضافه کرده است که شامل یک نقشه با اسم Night Woods و یک حالت بازی جدید با اسم Elimination برای بخش چندنفره می‌شود. در ادامه می‌توانید توضیحات این محتویات رایگان را بخوانید:

در حالت Elimination دوازده بازیکن در دو تیم ۶ نفره روبروی هم قرار می‌گیرند. هدف شما در این حالت از بین بردن اعضای تیم حریف است. هر بار که یکی از اعضای تیم حریف را می‌کشید، وی دیگر ریسپاون نخواهد شد. با این حال اگر تیم رقیب یکی از افراد شما را بکشد، هم‌تیمی وی که کشته شده است دوباره به بازی بر می‌گردد. به همین دلیل هم حتی اگر فقط یک نفر از تیم شما زنده مانده باشد، باز هم شانس کشتن حریف و برگرداندن نیرو‌های خودی را خواهید داشت و نباید بازی را تمام‌شده فرض کنید. 

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام انتشار بسته Deathstorm Part 1: Inception را تماشا کنید:

بازی Sniper Elite 4 هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی،ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس است. این بازی در نقد زومجی نمره ۶.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

استودیوی ربلیون هرچند شاید بتواند با بازی Sniper Elite 4 بخشی از طرفداران این سری را راضی کند، اما این بازی در حقیقت هیچ چیز جدیدی را متفاوت با شماره‌ی سوم ارائه نمی‌دهد. هرچند نقشه‌های بازی چندبرابر بزرگتر شده و کیل‌کم‌ها نیز بر خشونتشان اضافه، باز هم داستانی خسته‌کننده، مدل‌سازی ضعیف شخصیت‌ها و موسیقی نچندان دلچسب باعث می‌شود تا اسنایپر الیت 4 یک بازی خوب از آب در نیاید. اگر نکات منفی را کنار بگذاریم، اتمام مراحل به صورت مخفی از راهی که دوست دارید در کنار سلاح‌هایی قدرتمند برای متلاشی کردن امعاء و احشاء نازی‌ها هنوز هم یک بار ارزش تمام کردن را دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده