نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

معرفی کنترلرهای جدید ایکس باکس وان توسط مایکروسافت

مایکروسافت روز گذشته از مجموعه جدیدی از کنترلرهای ایکس‌باکس وان را با نام Tech Series معرفی کرد که با الهام از تکنولوژی‌های ارتشی ساخته شده‌اند.

در جدیدترین اخبار بازی، روز گذشته، مایکروسافت با انتشار پستی در وبلاگ رسمی‌اش، از مجموعه جدید کنترلرهای ایکس‌باکس وان با نام Tech Series رونمایی کرد. این مجموعه جدید با الهام از تکنولوژی‌های ارتشی ساحته شده‌اند. اولین کنترلر این مجموعه، Racon Tech نام دارد. در قسمت جلوی این کنترلر، ما شاهد دو بخش طلایی هستیم و در پشت آن نیز از موادی استفاده شده که کنترلر راحت‌تر در دست شما قرار بگیرد و لیز نخورد.

این کنترلر از ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) و با قیمت ۷۰ دلار در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. هنوز مدل‌های دیگر این مجموعه معرفی نشده‌اند اما مایکروسافت اعلام کرده که مانند کنترلر Racon Tech، کنترلرهای بعدی این مجموعه با الهام از زره‌های مبارزه‌ای و وسایل مکانیکی بازی‌های علمی تخیلی ساخته خواهند شد.

ایکس باکس وان / Xbox One

ایکس باکس وان / Xbox One

در حال حاضر، کاربران ایکس‌باکس وان، تنوع بسیار زیادی در انتخاب کنترلرهای کنسول خود دارند. چندی پیش بود که مایکروسافت کنترلرهای Design Lab را معرفی کرد. این کنترلرهای ۸۰ دلاری، به صورت کامل قابلیت شخصی‌سازی شدن دارند.

کنترلرهای جدید مجموعه Tech Series، با ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 سازگار هستند و همچنین زمانی که کنسول پروژه اسکورپیو عرضه شود، از این کنسول جدید نیز پشتیبانی خواهند کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده