// چهار شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

بازی Mages of Mystralia بودجه موردنیاز خود را در عرض ۱۶ ساعت جمع آوری کرد

بازی جدید خالق Forgotten Realms یعنی Mages of Mystralia توانست پس از ۱۶ ساعت در کیک‌استارتر به بودجه موردنیاز خود دست یابد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپین کیک‌استارتر بازی اکشن ماجراجویی Mages of Mystralia آغاز شد. این بازی توسط استودیو بوریِلیس گیمز (Borealys Games) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در حال توسعه است.

پس از آغاز جمع‌آوری بودجه بازی Mages of Mystralia در سایت کیک‌استارتر (Kickstarter) این بازی توانست طی ۱۶ ساعت به هدف خود برسد. نویسندگی این بازی به دست خالق بازی Forgotten Realms یعنی اِد گرین‌وود انجام یافته است. گیم‌پلی این بازی بر روی معما‌های مختلفی تمرکز دارد که به واسطه‌ی سحر و جادو‌ها حل می‌شوند.

در سوی دیگر، موسیقی متن این بازی به دست شوتا ناکاما در سبک ارکستر و سمفونی تنظیم شده و به واسطه‌ی گرو موسیقی Video Game Orchestra نواخته می‌شود. ناکاما تنظیم بازی‌هایی همچون Final Fantasy XV و Kingdom of Hearts 2.5 HD را در کارنامه دارد.

استودیو بوریلیز گیمز توضیحاتی از بازی Mages of Mystralia منتشر کرد که در ادامه می‌توانید مطالعه کنید:

به طور خلاصه می‌توانیم بگوییم که بازی Mages of Mystralia ترکیبی از بازی The Legend of Zelda با فیلم Harry Potter است.  این اثر یک بازی تک نفره اکشن ماجراجویی است که در دنیای تخیلی و فانتزی به شما اجازه می‌دهد که جادو‌های خود را به سلیقه خودتان، طراحی و استفاده کنید.

در دنیای فانتزی این بازی وظیفه شما رسیدن به مهارت‌ ساخت جادو‌ها است. با حل کردن معما‌های پیرامون خود به جنگ با دشمنان قدرتمند بروید و با ارتقا توانایی‌های خود با هزاران جادو مختلف آشنا شوید و به یک جادوگر ماهر تبدیل شوید.

هدف این بازی در کمپین کیک‌استارتر مبلغ ۱۸ هزار و ۷۶۳ دلار تعیین شده بود اما  هم اکنون این بازی توانست مبلغی بیش از ۵۰ هزار دلار را جمع آوری کند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده