نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

انتشار اولین تصویر شخصیت لوک اسکای واکر در مجموعه جنگ ستارگان توسط مارک همیل

مارک همیل اخیرا اولین تصویر شخصیت لوک اسکای واکر در مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) را به اشتراک گذاشته است.

مارک همیل اخیرا تصویری منتشر کرده که احتمالا اولین تصویر شخصیت لوک اسکای‌واکر در مجموعه جنگ ستارگان است. همیل این تصویر را با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود به اشتراک گذاشته است که اولین روز فیلمبرداری فیلم جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه (Star Wars: Episode IV - A New Hope) را نشان می‌دهد. همیل در شرح این تصویر گفت که این تصویر در صبح بسیار زود و در اولین روز فیلمبرداری این فیلم در کشور تونس، گرفته شده که اولین روز فیلمبرداری او در فیلم Star Wars: Episode IV - A New Hope نیز بوده است. او در ادامه گفت این تصویر، شاید اولین تصویر او در این مجموعه باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Star Wars: Episode IV - A New Hope

همیل حضور بسیار کوتاهی را در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) نیز داشته است و او قرار است برای بازی در نقش لوک اسکای‌واکر در فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) نیز بازگردد و حضور داشته باشد. طبق گفته سازندگان این فیلم، همیل حضور بسیار پر رنگی را در این فیلم خواهد داشت. همیل اخیرا از تصمیمات جرج لوکاس برای ساخت سه گانه پیش درآمد مجموعه جنگ ستارگان و استفاده از جیک لوید برای بازی در نقش کودکی آناکین اسکای‌واکر، دفاع کرده بود.

فیلم Star Wars: The Last Jedi به کارگردانی رایان جانسون، برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن و اندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده