// چهار شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

بازی Pinstripe در تاریخ ۵ اردیبهشت برای رایانه های شخصی عرضه می شود

توماس براش، توسعه‌دهنده‌ی بازی Pinstripe از انتشار این بازی دوبعدی در تاریخ ۵ اردیبهشت برای ویندوز، مک و لینوکس خبر داد.

با توجه به اخبار بازی، پنج سال توسعه‌ و بعد از یک کمپین کیک استارتر، در نهایت امروز توماس براش اعلام کرد که بازی اکشن ماجراجویی Pinstripe در تاریخ ۲۵ آوریل ۲۰۱۷ (۵ اردیبهشت) برای رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس عرضه می‌شود. توماس براش (Thomas Brush) توسعه‌دهنده‌ی بازی‌هایی مانند Skinny و Coma به تنهایی این بازی را ساخته است.

شاید نخستین بار سال گذشته و در جریان راه‌اندازی کمپین کیک‌استارتر نام بازی Pinstripe را شنیده باشید. این بازی که تنها یک توسعه‌دهنده دارد نخستین بار با کمپین ۲۸ هزار دلاری آغاز شده و در نهایت اما توانست با ۳.۸۷۰ حامی به رقم ۱۰۶.۷۲۹ دلار دست پیدا کند. به لطف کیک‌استارتر، براش اکنون توانسته بازی را به طور قابل توجهی گسترش داده و علاوه بر صداگذاری، یک مرحله جدید در بهشت و همچنین حالت adventure+ را به بازی بی‌افزاید.

چیزی که در رابطه با این بازی اهمیت بسیاری دارد، این است که «توماس براش» تقریبا تمام محتوای بازی Pinestripe به غیر از صداگذاری را به تنهایی ساخته است. داستان بازی پیرامون شخصیت تدی،‌ کشیش سابق می‌گذرد جایی که او در سرمای بعد از مرگ باید به دنبال بو، دختر سه‌ ساله‌اش و رباینده‌ی او برود. در این بازی به دنبال راز گذشته‌ی تاریک تدی و آقای پینسترپ، دشمن کینه‌جوی او می‌روید.

۶ مرحله‌ی زیبا از جهنم، موسیقی‌‌متن منحصر به فرد، مبارزه با حیوانات عجیب با استفاده از تفنگ، معماهای جذاب و کشف رمز راز پشت تدی و دخترش «Bo» بخشی از ویژگی‌های بازی Pinstripe هستند. در این بازی همچنین برخی یوتیوبر‌های معروف مانند Pewdiepie، Dan Avidan و Nathan Sharp به عنوان صداپیشه حضور یافته‌اند.

بازی با قیمت ۱۴.۹۹ دلار منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه Pinstripe را از پایین تماشا و دانلود کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده