نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

بعید است شاهد ترکیب دنیای سینمایی و تلویزیونی مارول باشیم

آنتونی مکی اخیرا در مصاحبه اخیر خود گفته که احتمال ترکیب و تلفیق دنیای سینمایی و تلویزیونی مارول تقریبا غیر ممکن است.

اگرچه اتفاقات فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مارول در یک دنیای مشترک رخ می‌دهند، اما شاهد ارتباطات و اتفاقات مشترک بسیار کمی در بین بخش سینمایی و تلویزیونی مارول بوده‌ایم. حال آنتونی مکی، بازیگر فیلم انتقام جویان (Avengers)، در مورد اینکه چرا به ندرت شاهد کراس اور بین دنیای سینمایی و تلویزیونی مارول بوده‌ایم، صحبت کرده است. در جریان یک پرسش و پاسخ که این هفته در ویزارد ورلد شهر کلیولند برگزار شده است، مکی، بازیگر نقش سم ویلسون / فالکون، توضیح داد که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، بیشتر بر روی حوادث دنیای سینمایی تمرکز دارد و می‌خواهد کنترل و پایداری این دنیا را حفظ کند. مکی در ادامه گفت:

بخش سینمایی و تلویزیونی جهان‌ها، دنیا‌ها، کمپانی‌ها و برنامه‌های مختلف و متفاوتی دارند. کوین به طور بسیار خاص بر روی اینکه او چگونه می‌خواهد دنیای مارول در دنیای سینما دیده شود، تمرکز دارد. یک کراس اور مشترک بین سینما و تلویزیون به طور کلی عملی نیست.

Captain America Civil War

بخش سینما و تلویزیون مارول تاکنون در دفعات معدودی دارای کراس اور بوده‌اند. مارول سریالی براساس شخصیت ایجنت پگی کارتر که که در قسمت اول فیلم کاپیتان آمریکا (Captain America) حضور داشته، تولید و منتشر کرده است. همچنین شخصیت ایجنت کولسن با بازی کلارک گرگ، حضور فعالی در فیلم Avengers و سریال ماموران شیلد (Agents of SHIELD) داشته است. در حالی که در سریال‌های مشترک مارول و نت‌ فلیکس مانند دردویل (Daredevil)، شاهد اشاراتی به اتفاقات دنیای سینمایی مارول بوده‌ایم.

با این حال، بسیار بعید است که دیگر شاهد کراس اوری بین این دو رسانه باشیم. مکی در صحبت‌های خود اشاره کرد که بخش تلویزیونی مارول از مارول استودیو کاملا جدا است و این دو بخش کاملا مستقل عمل می‌کنند. علاوه بر این، این دو کمپانی محصولات و برنامه‌های مختلفی در دست تولید دارند و به این معناست که پوشش اتفاقات و وقایع به ترتیب زمانی بسیار دشوار است. علاوه بر این، سریال Legion (لژیون) که با همکاری شبکه FX تولید و منتشر شده است، اتفاقات آن خارج از دنیای سینمایی مارول جریان دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده