// چهار شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر هنگام عرضه بازی Troll and I منتشر شد

استودیو Spiral House با انتشار تریلری بازی Troll and I  را برای پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اسپیرال هاوس (Spiral House) و کمپانی مکسیموم گیمز (Maximum Games) بازی ماجراجویی اکشن Troll and I را با قیمت ۴۹.۹۹ دلار برای پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر کردند. البته نسخه اروپایی این بازی در تاریخ ۴ فروردین ماه (۲۴ مارس) منتشر می‌شود. به مناسبت عرضه این بازی تریلر جدیدی از بازی Troll and I منتشر شد.

استودیو اسپیرال هاوس کار خود را از سال ۱۹۹۹ میلادی شروع کرده است. با این حال بازی Troll and I اولین IP اختصاصی این استودیو به حساب می‌آید.

در ادامه می‌توانید نگاهی کلی به چکیده داستان و گیم پلی بازی Troll and I که توسط کمپانی مکسیموم منتشر شده، بیاندازید:

شما را به دنیای بازی Troll and I دعوت می‌کنیم، جایی که دوستی‌های غریب به همراه جستجو برای بقا  به چشم می‌خورد. داستان این بازی در دوران جنگ جهانی دوم اسکاندیناوی اتفاق می‌افتد، بازی Troll and I حقایق تلخ را به همراه فرهنگ فلکلور به شما تقدیم می‌کند. کاربران بازی را در نقش پسرکی به نام Otto بازی می‌کنند، کسی که با موجود خارق العاده‌ای به نام ترول رابطه دوستی ایجاد می‌کند و با یکدیگر سفر خود را در دنیای بزرگ و پر از شکارچی‌های وحشی آغاز می‌کنند.

جایزه‌ای برای سر دو قهرمان دوست داشتنی ما مشخص شده است و در دنیای ترسناک، این دو کسی را به جز یکدیگر ندارند. با همکاری از جان یکدیگر محافظت کنید. دوستی عجیب این دو تنها امید زنده ماندن آنها است.

به نقل از استودیو اسویرال هاوس، بازی Troll and I با استفاده از المان‌های نبرد و معما با محوریت اکتشاف شما را در داستان زیبای این بازی رها می‌کند و با الهام از بازی‌های Uncharted و Tomb Raider عنصر‌های ماجراجویی را به شما انتقال می‌دهد.

در این بازی شما می‌توانید هدایت هر دو قهرمان یعنی ترول و اوتو را بر عهره بگیرید و در مقابل شکارچیان به جنگ بپردازید و همچنین در جنگل‌های اسکاندیناوی موجودات عجیب و خطرناک به چشم می‌خورد که به خون شما تشنه هستند.

هر کدام از شخصیت‌های این بازی از قابلیت و مهارت‌های ویژه خود بهره می‌برند. اوتو از مهارت‌هایی همچون زیرکی و سرعت عمل بالا برخوردار است در  حالی که ترول قدرت و حس جنگوجویی را در این دوستی به ارمغان می‌آورد. همانطور که حدس زدید قهرمان‌های ما دارای ضعف‌هایی نیز هستند که می‌توانند با همکاری یکدیگر نقاط ضعف یکدیگر را پوشش دهند. در حین انجام بازی می‌‌توانید کنترل شخصیت‌ها را تغییر بدهید و با در نظر گرفتن نیاز خود در موقعیت‌های مختلف هدایت شخصیت مورد نظر خود را بر عهده بگیرید. همچنین می‌توانید این بازی را با دوستان خود به صورت اسپلیت-اسکرین (دو نفره حضوری) انجام دهید. همینطور این بازی از سیستم ساخت سلاح و ارتقا مهارت‌ها نیز بهره می‌برد.

در ادامه می‌توانید تریلر روز انتشار بازی Troll and I را دانلود و مشاهده کنید. همینطور اگر کنسول جدید نینتندو یعنی سوییچ را در اختیار دارید باید تا انتهای بهار جاری منتظر عرضه این بازی بمانید.

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده