نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تمدن ایران به بازی Civilization VI اضافه خواهد شد

استودیو فیرکسیس گیمز اعلام کرد که به زودی دو تمدن جدید از جمله ایران را به بازی Civilization VI اضافه می‌کند. 

بازی Civilization VI یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک چند وقت اخیر است. این بازی توسط استودیو فیرکسیس گیمز ساخته شده و توکی گیمز هم آن را منتشر کرده است. با این حال یکی از انتقاد‌هایی که پس از انتشار به این بازی داشتیم، نبود تمدن ایران در آن بود که یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌ها است و در نسخه‌های پیشین این بازی نیز شاهد آن بودیم. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو فیرکسیس گیمز اعلام کرد که به زودی دو تمدن جدید به این بازی اضافه خواهد شد که یکی از آن‌ها ایران با رهبری کوروش است. 

هنوز اطلاعاتی در مورد تمدن دومی که همراه با ایران به بازی اضافه خواهد شد منتشر نشده است و فیرکسیس اعلام کرده که این دو حکومت، همراه با آپدیت بهار ۲۰۱۷ بازی به آن اضافه خواهند شد و قرار است به زودی اطلاعات بیش‌تری در مورد قیمت آن‌ها و موارد دیگر ارائه شود. 

فیرکسیس گیمز همچنین در معرفی حکومت ایران، از کوروش به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رهبران تاریخ نام برده است که بنیان‌گذار تمدن هخامنشی است و در زمان رهبری او تمدن ایران بزرگ‌ترین حکومت جهان بود. فیرکسیس از کوروش به عنوان پادشاهی نام برده که در دوران حکومتش قسمت‌های مختلفی از جهان را تصرف کرد و تمدنش به حدی بزرگ شد که وی خود را «پادشاه چهار گوشه جهان» نامید. 

نیروی مخصوص تمدن ایران The Immortal خواهد بود که یک سرباز پیاده‌نظام است. به استناد منابع تاریخی، ارتش ایران در آن زمان‌ها از ۱۰ هزار Immortal تشکیل شده بود و هریک از این نیرو‌ها به شمشیر و تیر و کمان مجهز شده بودند. ساختمان مخصوص ایران هم The Pairidaeza هم خواهد بود که یک باغ است. 

در پایان می‌توانید ویدیو معرفی تمدن ایران را تماشا کنید:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده