// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

نسخه ژاپنی بازی Seiken Densetsu Collection برای نینتندو سوییچ رونمایی شد

توییتر رسمی بازی Secret Of Mana از انتشار مجموعه‌ای از این بازی برای نینتندو سوییچ خبر داده است.

توییتر رسمی مجموعه‌ی Secret of Mana یا در ژاپن Seiken Densetsu در روز ۱۹ مارس (۲۹ اسفند)‌ با انتشار یک ویدیوی کوتاه از بازی Secret of Mana طرفداران این مجموعه را ذوق زده کرده بود. اکنون اسکوئر انیکس بعد از دو روز با انتشار یک تریلر رسمی مشخص شده است که مجموعه‌‌ای از بازی Seiken Densetsu با نام Seiken Densetsu Collection برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. این مجموعه قرار است در تاریخ ۱ ژوئن (۱۱ خرداد ۱۳۹۶)‌ تنها در کشور ژاپن عرضه شود.

این مجموعه شامل سه بازی مجموعه Seiken Densetsu می‌شود:

  • Seiken Densetsu: Final Fantasy Gaiden (که در غرب با نام Final Fantasy Adventure منتشر شده است).
  • Seiken Densetsu II (در غرب با نام Secret of Mana منتشر شده است).
  • Seiken Densetsu III (تنها طرفداران ترجمه کرده‌اند و نسخه‌ی غربی رسمی ندارد).

شما می‌توانید تریلر بازی را از پایین تماشا و دانلود کنید:

| |

باتوجه به اعلام فامیتسو، وجود قابلیت ذخیره‌سازی سریع به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به سرعت در جریان بازی، پیشرفت‌های‌شان را ذخیره کنند. مجموعه‌ی جدید همچنین دارای حالت موزیک است که به بازیکنان امکان گوش دادن به موسیقی‌متن بازی در صفحه Home‌ سوییچ را می‌دهد.

بازی منتشر شده در سال ۱۹۹۵ ادامه‌ای برای بازی Secret of Mana بود اما این بازی تنها برروی Super Famicom در ژاپن عرضه شده بود. برخلاف Secret of Mana بازی Seiken Densetsu 3 هیچگاه برروی کنسول مجازی Wii U عرضه نشده است.

با توجه به اخبار بازی، نینتندو در زمان انتشار نینتندو سوییچ اعلام کرد جزئیات بیشتری از کنسول مجازی (Virtual Consol) سوییچ را بزودی منتشر می‌کند و از آن زمان همچنان در انتظار شنیدن برنامه‌های نینتندو برای آوردن کنسول مجازی به نینتندو سوییچ هستیم. نینتندو در حال حاضر نیز بازی‌های کلاسیک مانند بازی‌های Neo Geo، ساخته‌ی Hamster Corporation را به فروشگاه eShop آورده است.

در عین حال، طرفداران مجموعه‌ی Mana می‌توانند امیدوار باشند که در آینده قادر به تجربه‌ی Seiken Densetsu 3 خواهند بود. در حالی که بازی تنها در ژاپن منتشر می‌شود، نبود تنظیمات قفل منطقه‌ای برروی سوییچ (region-free) به این معنی است که بازیکنان در اقصی نقاط جهان شانس تجربه‌ی این بازی را برروی کنسول جدید نینتندو دارند. هنوز در رابطه با انتشار بین‌المللی بازی سختی به میان نیامده است با این حال در صورت تحقق این موضوع، این نخستین بار است که بازی Seiken Densetsu 3 به صورت رسمی با ترجمه‌ی انگلیسی منتشر می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده