نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

سریال The Big Bang Theory برای دو فصل دیگر تمدید شد

امروز مشخص شد که سریال محبوب The Big Bang Theory، برای حداقل دو فصل دیگر تمدید خواهد شد.

یکی از سریال‌های محبوب تلویزیون، سریال تئوری بیگ بنگ است که فصل ۱۰ آن در حال پخش است. امروز در جدیدترین اخبار تلویزیون، مشخص شد که این سریال محبوب، حداقل برای دو فصل دیگر تمدید خواهد شد. این خبر را وب‌سایت ددلاین اعلام کرد و بر این اساس طرفداران می‌توانند جیم پارسونز، جانی گالکی، کلی کوکو، سیمون هلبرگ و کونال نایار را برای حداقل ۴۸ قسمت دیگر ببینند و تمام این بازیگران قرارداد خود را برای بازی در دو فصل دیگر سریال تمدید کردند.

یکی از دلایلی که باعث شده بود خبر تایید فصل‌های یازده و دوازده سریال با تاخیر اعلام شود، مذاکراتی بود که خالقان سریال برای دستمزد شخصیت‌های فرعی این سریال یعنی ملیسا راوچ و ماییم بیالیک داشتند. این دو بازیگر، از فصل سوم وارد سریال شدند اما دستمزدهای آنها بسیار پایین‌تر از دستمزدهای بازیگران اصلی The Big Bang Theory بود. هر کدام از این دو بازیگر،‌ ۱۵۰ هزار دلار برای هر قسمت دریافت می‌کردند در حالیکه بازیگران اصلی سریال، رقمی معادل یک میلیون دلار برای هر قسمت درآمد داشتند. 

با اینکه بیالیک و راوچ هنوز قراردادهای خود را امضا نکرده‌اند، اما با استناد به گزارش وب‌سایت ددلاین، به نظر می‌رسد این اتفاق به زودی رخ دهد. رقم دریافتی این دو بازیگر برای هر اپیزود به ۵۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کرده است.

هفته گذشته نیز مشخص شد که شبکه سی‌بی‌اس قرار است یک سریال فرعی بر اساس این مجموعه موفق تهیه کند. این سریال که Young Sheldon (شلدون جوان) نام دارد،‌ برروی جوانی‌های شخصیت شلدون کوپر‌ تمرکز خواهد داشت و جیم پارسونز، بازیگر نقش شلدون در سریال اصلی، نقش راوی این سریال را بر عهده خواهد داشت. فصل یازده The Big Bang Theory و فصل اول Young Sheldon از پاییز سال ۲۰۱۷ پخش خود را شروع خواهند کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده